Gå til innhold

The Truman Show

eivi91

Anbefalte innlegg

jeg likte den bedre første gangen.

Den er ok, men litt langtrekelig av og til.

Jeg skulle og ønske slutten varte litt lenger, at han traff den jenta ialefall.

Enig.

Men det lå vell ann til en oppfølger men ble ikke noe av det.

Veeel. Jeg tror faktisk poenget var at det skulle vaere en noenlunde apen slutt, framfor Truman 2: The Revenge of Christoph.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange vil nok syns at Eternal sunshine er en kjedelig film. Jeg så den pågrunn av Jim Carrey, og kun pågrunn av han..

Vel.. jeg så den p.g.a. JC først og, men jenta grep meg mer og mer. Hun provoserte meg, gjorde meg trist, og så falt noen biter på plass etterhveret. En aldri så liten åpenbaring.

Er generelt litt JC fan, og har da noen filmer med ham. Målet er vel å kjøpe alle han har vært med i. Jeg mangler bl.a. "Liar liar" og "Ace Ventura Pet Detective" filmene, som jeg nettopp har bestilt uansett. "Man on the moon" har jeg sett en gang, og den er ikke så høyt på pri-lista. Flott film, bevares.

The Truman Show er gripende i måten den tar for seg reality-konseptet og hvor grådig massemedia har blitt.

Lenke til kommentar
jeg likte den bedre første gangen.

Den er ok, men litt langtrekelig av og til.

Jeg skulle og ønske slutten varte litt lenger, at han traff den jenta ialefall.

Enig.

Men det lå vell ann til en oppfølger men ble ikke noe av det.

Tostemmig. :p

Er nok enig jeg og.

Lenke til kommentar
Synes det er bedre og la det vræe til fantasien. Denne filmen var ganske filosofisk, og den hadde en mening. Det var ikke noe hollywood franchise melkeprodukt dette, nei! ;)

Bra med filmer der du ikke får det inn med tesje og hele greia er en klisje.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg hadde sett den også, men den var egentlig ikke helt der oppe som flere av hans andre filmer. Mitt forhold til Jim Carrey er at han skal spille i filmer der han får meg til å rulle rundt på gulvet av latter. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg blir litt skuffet når han spiller i litt dypere filmer da. Skjønner ikke helt min egen tankegang her men :p

Lenke til kommentar
Lenge siden jeg hadde sett den også, men den var egentlig ikke helt der oppe som flere av hans andre filmer. Mitt forhold til Jim Carrey er at han skal spille i filmer der han får meg til å rulle rundt på gulvet av latter. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg blir litt skuffet når han spiller i litt dypere filmer da. Skjønner ikke helt min egen tankegang her men :p

Jeg ler av Jim Carrey nesten uansett. Ler av ham i denne filmen også. Husker hvor godt jeg lo første gang jeg så The Truman Show, og den scenen han sitter i bilen og sier at den bobla kommer. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...