Lotus-Omega Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Bare så det er sagt, så er jeg helt noob på nettverk og routere. Men problemet er i så fall at jeg ikke får kommet meg inn på routeren......noe som jeg klarte før. For da bare skrev jeg inn IP'n som var 10.0.0.138 inn IE, men nå går ikke det lenger. Fikk kommet meg inn på den for ikke så lenge siden ettersom jeg måtte sette den opp som bridge ifølge Bluecom. Og når jeg skulle inn på den her om dagen for å ta noen NAT endringer så kom jeg over hode ikke inn. Håper det er noen som kan hjelpe en NOOB Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Og når jeg skulle inn på den her om dagen for å ta noen NAT endringer så kom jeg over hode ikke inn. Hvis du har endret den til bridge så er det ikke noe NAT og endre på, alt går rett igjenom uten noe hindringer. Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Takk for den. da slipper jeg jo å tenke på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå