zarz Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg skal kjøpe meg en ny mob, men lurer på om dere vet om noen pris sammenligninger på nett? Fra før vet jeg om kelkoo.no, vet dere om noen andre? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
eikum Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg skal kjøpe meg en ny mob, men lurer på om dere vet om noen pris sammenligninger på nett? Fra før vet jeg om kelkoo.no, vet dere om noen andre? På forhånd, takk! Har du prøvd prisgudien som er på denne siden? http://amobil.no/prisguide.php Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Vil nå tro at kelkoo gir deg et greit resultat men Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Flyttes til Forhandlere og Verksteder. Du trenger ikke hjelp til å velge mobil, men til å finne billige forhandlere. Som nevnt: prisguide.amobil.no er veldig nyttig. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Vil nå tro at kelkoo gir deg et greit resultat men Kan garantere deg at prisguiden på amobil vil gi deg et mye bedre resultat enn kelkoo Har søkt uttallige ganger, og alltid fått bedre pris på amobil ..men noen ganger hender det at de beste prisene slipper unna guiden.. Fant f.eks. 7600 til 1600,-, selv om den laveste i prisguiden var på 2700,- Så du kan prøve å google litt, eller prøve DinPris på dagbladet.no Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Vil nå tro at kelkoo gir deg et greit resultat men Kelkoo har for få butikker (eller skal vi kalle de partnere) og er bygd opp rotete med vilje, den siden stoler jeg ikke på for 5 øre. Amobil sin prisguide er fin, og også dinpris.no Ellers så er det jo også mulig å surfe litt rundt på de vanlige elektronikkgigantene sine sider og sammenligne . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå