Patience Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Hei, Prøver på nytt etter at en modereringshorny kis slettet den første posten min. Jeg orda meg nok feil i så måte.. Jeg lurer på hva som er forsvarlig pris på en P900? Jeg sliter med å få den solgt. Selv om den er relativt ny. (12 mnd) Hva kan man forvente å få for en slik mobil? Endret 24. juli 2005 av Patience Lenke til kommentar
Julie Lavendel Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hei, Prøver på nytt etter at en modereringshorny kis slettet den første posten min. Jeg orda meg nok feil i så måte.. Jeg lurer på hva som er forsvarlig pris på en P900? Jeg sliter med å få den solgt. Selv om den er relativt ny. (12 mnd) Hva kan man forvente å få for en slik mobil? Hvis den er 12 mnd kan du håpe på 100 kroner, vennen min Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 En P900 er en god telefon men desverre langt akterut i forhold til hva som har kommet på markedet. Vanskelig å gi et estimat, men alt fra 500 til 1000 kroner høres ut som en riktig pris for meg i alle fall. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Selv om den er relativt ny. (12 mnd) 12 mnd er gammelt for en mobil å være. Utroooolig mye rart kan ha skjedd med den på den tiden. Uansett, er den pen og uten mye riper osv, vil jeg tro du kan få et par høvdinger for den hvis du er heldig (finn.no/QXL). Endret 24. juli 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Uffda :S Er det SÅ ille? *Snufs* Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 litt enig me begge....12 måneder er LENGE da det gjelder en telefon... omtrend da garantier begynner bli borte og batteri må skiftes...++....opp mot 1000 ett sted...max... Lenke til kommentar
eikum Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hei, Prøver på nytt etter at en modereringshorny kis slettet den første posten min. Jeg orda meg nok feil i så måte.. Jeg lurer på hva som er forsvarlig pris på en P900? Jeg sliter med å få den solgt. Selv om den er relativt ny. (12 mnd) Hva kan man forvente å få for en slik mobil? Oppgrader telefonen til P910i for tror det var 300 kr jeg (!) *husker ikke hvor jeg så det, men er en av dem som også tilbyr unlocking av telefoner* Så går det vell ann å skifte deksel fra P900 til P910i hos dem også. Tror du får litt mer for den da Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Det er en kamerat og bekjent av meg som driver på med oppgradering av telefoner. Kanskje jeg skulle snakket litt med han? Mulig det er der du har lest det.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Det ligger da to P900 ute på Qxl som begge har bud på 2000 kroner. Hva er vitsen med å svare når man skal svare noe så dumt som en hundrelapp? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Det er en kamerat og bekjent av meg som driver på med oppgradering av telefoner. Kanskje jeg skulle snakket litt med han? Mulig det er der du har lest det.. Ja det er mulig at han kan fikse dette! Skader jo aldri å høre Men spørs om han får tak i firmware updaten da.. Men vis han har "kontakt" innafor det gærne mobilmiljøet så får han sikkert skaffet det Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Det ligger da to P900 ute på Qxl som begge har bud på 2000 kroner. Hva er vitsen med å svare når man skal svare noe så dumt som en hundrelapp? Hæ? På norsk betyr det at?? Skjønner deg ikke helt nå Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Det ligger da to P900 ute på Qxl som begge har bud på 2000 kroner. Hva er vitsen med å svare når man skal svare noe så dumt som en hundrelapp? Hæ? På norsk betyr det at?? Skjønner deg ikke helt nå Han siktet til det utrolig latterlige svaret fra Julie Lavendel: Hvis den er 12 mnd kan du håpe på 100 kroner, vennen min Og ellers: litt enig me begge....12 måneder er LENGE da det gjelder en telefon...omtrend da garantier begynner bli borte og batteri må skiftes...++....opp mot 1000 ett sted...max... Men man har jo fremdeles 4 år av reklamasjonstiden. 1 år er ingen alder for en mobil. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Problemet er vel heller at markedet for den mobilen er ganske liten. Den er nok verdt endel men ikke så mange som vil ha en slik mobil og de som vil ha det kjøper seg gjerne en ny en da de har litt mer penger mellom henda. (min teori ihvertfall) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det ligger da to P900 ute på Qxl som begge har bud på 2000 kroner. Hva er vitsen med å svare når man skal svare noe så dumt som en hundrelapp? fint mulig det, men qxl.no er som regel overpriset. For meg er ikke P900 verdt mer enn ca 1000 kroner, men for andre som ser seg blind på speks o.l. så tror man at man gjør et godt kjøp Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Men man har jo fremdeles 4 år av reklamasjonstiden.1 år er ingen alder for en mobil. Jeg vil hevde at 1 år er endel for en mobil. Vil tro at de fleste kjøper ny før de har hatt den gamle i to år i hvert fall. At det er 5 års reklamasjonstid er noe forbrukerrådet hevder, med begrunnelse at en klager fikk medhold i FTU. Den nye forbrukerkjøpsloven er ikke helt klar på dette punktet, og mange av produsentene mener det er 2 år. Lenke til kommentar
ozzy oz Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei, Prøver på nytt etter at en modereringshorny kis slettet den første posten min. Jeg orda meg nok feil i så måte.. Jeg lurer på hva som er forsvarlig pris på en P900? Jeg sliter med å få den solgt. Selv om den er relativt ny. (12 mnd) Hva kan man forvente å få for en slik mobil? Oppgrader telefonen til P910i for tror det var 300 kr jeg (!) *husker ikke hvor jeg så det, men er en av dem som også tilbyr unlocking av telefoner* Så går det vell ann å skifte deksel fra P900 til P910i hos dem også. Tror du får litt mer for den da http://www.xmobil.no/?s=nettbutikk&p=tjenester Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det ligger da to P900 ute på Qxl som begge har bud på 2000 kroner. Hva er vitsen med å svare når man skal svare noe så dumt som en hundrelapp? fint mulig det, men qxl.no er som regel overpriset. Det er jo samme faen om det er overpriset hvis det er til den som selger sin fordel. Han skal vel ikke drite i å legge ut telefonen sin på Qxl fordi han kan risikere å få mer for den enn på bruktmarkedet her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå