Gå til innhold

Ny pc socket 939

Anbefalte innlegg

Har tenkt å invistere ca 13k i ny pc, har skjerm,mus\tast og os fra før...

har endt opp på dette. , og jeg lurer på om dere har noen innspilninger...

håper også dere kunne hjelpet og funne et bra kabinett med helst 400W, og 1024 MB ram, dette skal ikke over 2k

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt litt problemer med det HK'et der. Men, fant ut av det... Oppdater bios til versjon 1.6 med flash update, prog som følger med... Og, hva du gjør, så ikke still inn på hastigheten til cpu-viften... Dvs, du bør koble noe annet på der, slik at du kan stille på hastigheten... Jeg har pumpen til Tt Bigwater der, som tutler på full fart, og vifter på OTES viftene som går ned til 6volt. Det er greit nok for meg...

Resten av opplegget så jo kurant ut for den prisen der, kan ikke klage på noen av delene, forsåvidt...

Bare husk at 7800GTX er uhensiktsmessig dyr siden den er ny, men det er ikke sikkert du bryr deg om det.. hehe

EDIT: Du må ikke bryuke medfølgende disket med sata drivere. Da klikker innstallasjonen din.. Det holder fint med det som følger med windows..

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar

Etter at jeg oppdaterte bios til siste har det nå fungert godt. Har vel egentlig inntrykk av at de fleste større produsentene lager stort sett gode kort. Er lay-out, og små forskjeller i ekstra programvare som for meg virker som den største forskjellen..

Og, OC-evne.. Jeg likte fargene på Abit-kortet.. hehe... Og, ikke minst, ingen NB-vifte, så kortet i seg selv er lydløst, bare en heatpipe til en "radiator", som man sikkert kan slenge en vifte på om det skulle trenges..

Tror du blir fornøyd uansett, med den prosessoren og det skjermkortet bør det meste skli unna på vått føre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...