TLZ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Men litt flaut er det å bli slått i cs av det motsatte kjønn.... 6049516[/snapback] Nei? CS er ikke en "sport" der det er fordel å være fysisk sterkere(noe som gutter fra naturens side er), men handler om reaksjonsevne. Absolutt ingenting som tilsier at jenter ikke kan bli gode på CS. Endret 7. mai 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jenter har vel like stor rett til å nørde forann pcen som alle andre... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Synes bare det er koselig med jenter som driver litt med PC. Er bitte litte mannsdominerende.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Synes bare det er koselig med jenter som driver litt med PC. Er bitte litte mannsdominerende.. 6056961[/snapback] Hæ? Den må du reformulere. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Synes bare det er koselig med jenter som driver litt med PC. Er bitte litte mannsdominerende.. 6056961[/snapback] Hæ? Den må du reformulere. 6056972[/snapback] Hmm, bittelitte er veldig ironi. Men nå har jeg maaaaange venniner som også driver litt på, alt fra proff bilde og webdesign til spilling på høyt nivå Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jenter og data er jo selvsagt kjempekult! :!: Men noe som irriterer meg (som jente og datamaskinavhengig) er når andre jenter sier "Jeg er skikkelig datanerd", også er det eneste de gjør sitte på MSN og Blink og et og annet forum. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jenter som sitter og nerder på data er utrolig usexy, nesten direkte fælt. Aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jenter har vel like stor rett til å nørde forann pcen som alle andre... 6056930[/snapback] Har aldri vært snakk om hvem som har lov og ikke lov, men at majoriteten av de som bruker PC-en frekvent er gutter, er kanskje ikke helt tilfeldig? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg spiller WOW, og fruen spiller WOW. Synst nå at det er veldig så koselig, er vel det som kan kalles en litt uvanlig måte å sosialiseres på men Men jeg synst egentlig det er litt rart at data generelt har vært dominert av gutter i mange år. Har ikke sett noen spesiell grunn til det. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Feh. Nerding er fett uansett kjønn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå