D3nnis Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 jenter å data awsome fins det noe bedre en det ? hehe jenter å data er jo liksom like greit som gutta og data! ingen broblemer med det! men man skal jo ha god hygen alle samma, begge parter altså!!! heh hadde det vært fler jenter på TG så hadde det vært knall! eller hva? ;P Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Noen jenter bruker dataen akkurat som gutter og et lite eksempel finnes *HER*, det er en gruppe jenter som sikkert er bedre enn meg i CS, selvom jeg har spilt cs siden Februar i 2004, de kan hvis de vil. Endret 30. juli 2005 av B-Zerc Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Der ser du, Bos5e.....Jenter trenger ikke ha fett hår og joggebukse for og väre inntrisert i data Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Noen jenter bruker dataen akkurat som gutter og et lite eksempel finnes *HER*, det er en gruppe jenter som sikkert er bedre enn meg i CS, selvom jeg har spilt cs siden Februar i 2004,de kan hvis de vil. De der er letteide. Pynte-jenter = plukke kamskjell Fett hår & joggebukse = LAN Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Det er alt for få jenter som har GREIE på data. De fleste klarer så vidt å komme seg inn på eksplorer uten et ikon. Men når de først begynner å bry seg så er jo det flott. Hadde for eksempel ikke gjort noe om det kom flere jenter på LAN.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hvis flere jenter enn meg har så sære foreldre som det jeg har er det ikke rart at det er få jenter på lan! "Jenter skal ikke drive på med data!" Sier dem (=foreldre) hele tiden. Var så vidt jeg greide å komme meg til everLAN. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hvis flere jenter enn meg har så sære foreldre som det jeg har er det ikke rart at det er få jenter på lan!"Jenter skal ikke drive på med data!" Sier dem (=foreldre) hele tiden. Var så vidt jeg greide å komme meg til everLAN. Det høyrtes ikkje greit ut. Trur eigentlig foreldrene mine er vant med at ongane deiras driv med data, sjølv om eg er jenta og dei 2 andre guttar, men det har jo ingenting å sei. Pappa har vertfall ikkje noko imot det. Han kjørte meg gratis til TG, trur kanskje det var 9-10timar kjøring, han er ein grei kar Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Det er alt for få jenter som har GREIE på data.De fleste klarer så vidt å komme seg inn på eksplorer uten et ikon. Men når de først begynner å bry seg så er jo det flott. Hadde for eksempel ikke gjort noe om det kom flere jenter på LAN.. Hva faen er eksplorer? Gutter som ikke liker jenter som nerder (da prater jeg ikke om msn-bærter) er bare livredde for å bli eid. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Nerdejenter er da bare kos. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg er redd for pcen min. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Han kjørte meg gratis til TG, trur kanskje det var 9-10timar kjøring, han er ein grei kar Hehe, drit töft!!! Lenke til kommentar
Lubber Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Har ikke møtt så mange jenter som bryr seg om stort annet enn sims, MSN og e-post på dataen Ble derfor oppglødd da ei jente ble med i BF1942 klanen - viste seg at hun aldri spilte men syntes det var morsomt med teamspeak Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 ok når jenter intreserer seg for det samme som gutter, ( så lenge de ikke trenger så mye hjelp at det kan gå utover nervene) er bra med like interesser Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ganske digg egentlig. mer damer forran skjermene! hehe....ja, det er nemlig det, det er.....DIGG me damer foran skjermen.....Jeg tror jeg hadde fått litt mer dilla på LAN, hvis det har värt damer på hvert LAN...... Jeg er enig 4562491[/snapback] Oi oi oi tor Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Noen jenter bruker dataen akkurat som gutter og et lite eksempel finnes *HER*, det er en gruppe jenter som sikkert er bedre enn meg i CS, selvom jeg har spilt cs siden Februar i 2004,de kan hvis de vil. 4580348[/snapback] Nå gir "AWP-hore!11" så mye mer mening. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Noen jenter bruker dataen akkurat som gutter og et lite eksempel finnes *HER*, det er en gruppe jenter som sikkert er bedre enn meg i CS, selvom jeg har spilt cs siden Februar i 2004,de kan hvis de vil. 4580348[/snapback] Nå gir "AWP-hore!11" så mye mer mening. 6049475[/snapback] HAHAHH...den var dagens Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Damer og data er chil nok det! Men litt flaut er det å bli slått i cs av det motsatte kjønn.... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Noen jenter bruker dataen akkurat som gutter og et lite eksempel finnes *HER*, det er en gruppe jenter som sikkert er bedre enn meg i CS, selvom jeg har spilt cs siden Februar i 2004,de kan hvis de vil. 4580348[/snapback] Fjortiss rly?! En jente som har rerolla horde () hadde 200 dager played når hun sletta charsa. Det er fett Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Høres ut som en finfin kombinasjon det Kan det bli bedre............ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå