Gå til innhold

Hva synes du om jenter og data?

play`ern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, for å være 100% ærlig.. Så klarer jeg ikke jenter på såkalte "dataparties".

Greit, jenter og gutter kan ha akkurat samme interesse.. Data, men jammen. Det er kun den lille underholdningen som finnes i de uttalige smileyene som er et felles knytepunkt på disse datapartiene.

Det verste jeg ser er små stumper som tvinger seg ned i den nyinnkjøpte miss sixty buksa, for å så pensumere et helt lokale med forfjamsende dårlig "wonderbaum" lukt. Ja, "datajenter" i den forstand, "vi er på besøk". Er ofte "rånejenter". Og da stinker det wonderbaum og dramatiske pølser på lang vei.

Men, jenter som faktisk har kviser, og gir faen i om musa er forma som ei kule. De oser det respekt av. For de er VIRKELIG. De kan gjerne komme på LAN.

Moralen.

Jenter som pynter seg er til for å plukke kamskjell (se bildet). De med fett hår og joggebukse kan komme på dataparty!

slaves2.jpg

Lenke til kommentar

Noken jenter liker data og andre ikkje, det samme gjelder guttar.

Eg kan spør meg sjølv om kva eg synes om gutter og data? Personleg så bryr eg meg ikkje om nokon liker data betre enn andre.

Jenter og data kan vera bra det, det spør eigentlig kva me meiner, nokon jenter sitter på dataen for å chatta dagen lang, nokon fordi dei driv med speling og andre driv kanskje med programering osv.

Jenter og data er som gutter og data.

Bos5e: Litt enig i det du seier der. For det er ein ting eg ikkje skjønnar, Kvifor skal ein pynta seg på Lan ? På Lan foretrekker eg joggebokser og "slaske-kler" generelt, Ein er ikkje på Lan for å visa seg fram utseende messig. Men sjølv om ein er kler seg slaskete er det viktigt å passa hygienen på lan, så fett hår skal ein helst ikkje ha.

Men det er egentlig skulle fram til her, Kva som gjer jenter og data så spessielt?

Det er kun ein intresse, ein intresse noken guttar og noken jenter har. :)

Edit: Det blei kanskje litt rotete detta her, er ikkje så flink til å ord legga meg :p

Endret av lil_furi
Lenke til kommentar
Noken jenter liker data og andre ikkje, det samme gjelder guttar.

Eg kan spør meg sjølv om kva eg synes om gutter og data?

Personleg så bryr eg meg ikkje om nokon liker data betre enn andre.

Jenter og data er som gutter og data.

Men det er egentlig skulle fram til her, Kva som gjer jenter og data så spessielt?

Det er kun ein intresse, ein intresse noken guttar og noken jenter har. :)

Endelig. :love:

Lenke til kommentar

Altså, det finnes disse 14årige jentene som kun har lyst på en tur i soveposen til den lokale heltenerden. Ja, det er flertall av dem. Et ganske stort flertall.

Og de sminker seg med alle virkemidler, samt smører seg inn med "duft".

Patetisk og asymetrisk.

Lenke til kommentar
Altså, det finnes disse 14årige jentene som kun har lyst på en tur i soveposen til den lokale heltenerden. Ja, det er flertall av dem. Et ganske stort flertall.

Patetisk og asymetrisk.

Ja det er fælt... :p

Lenke til kommentar
Det eneste jenter bryr seg om på data er MSN =)

Det er IKKE sant! :mad: Jenter er like flinke/smarte når det gjelder data! Det er bare det at det fåreløbig har blitt sett på som en "gutte-ting", men ting forandrer seg! Bare se på fotball for eksempel. Omtrent like mange gutter som jenter som spiller fotball. You go girls! :thumbup:

ja kanskje det, men hvor høy status har kvinnefotballen i samfunnet idag:), jepp den blir som oftest forbigått i stillhet, og det er kanskje like greit. Linda medalen sa faktisk at på slutten av 80 tallet så var 50-60 % av kvinnelige fotballspillere lesbiske, mens i våre dager er tallet nede i 30 %, ok litt avsporing :) Jenter = MSN stemmer faktisk ganske bra, siden de liker å kommunisere mer enn guttene.

Lenke til kommentar
ja kanskje det, men hvor høy status har kvinnefotballen i samfunnet idag:), jepp den blir som oftest forbigått i stillhet, og det er kanskje like greit. Linda medalen sa faktisk at på slutten av 80 tallet så var 50-60 % av kvinnelige fotballspillere lesbiske, mens i våre dager er tallet nede i 30 %, ok litt avsporing :) Jenter = MSN stemmer faktisk ganske bra, siden de liker å kommunisere mer enn guttene.

OK, selv om tallmaterialet ditt er 98% bullshit, så synes jeg det er merkelig at du mener det er like greit at kvinnefotballen blir forbigått i stillhet fordi det er masse lesber som spiller fotball. Visste du forresten at fotball er den største kvinneidretten?

Jenter bruker da datamaskinen til nøyaktig det samme som gutter. MSN, IRC, spill, billdebehandling, skriving osv. Forsåvidt, kommuniserer ikke du på dette forumet? Er ikke dette forumet overfullt av gutter som tydeligvis liker å kommunisere?

Generaliseringene dine er fullstendig tullete.

Sier meg enig i det lil_furi skriver :)

Lenke til kommentar
Det eneste jenter bryr seg om på data er MSN =)

Det er IKKE sant! :mad: Jenter er like flinke/smarte når det gjelder data! Det er bare det at det fåreløbig har blitt sett på som en "gutte-ting", men ting forandrer seg! Bare se på fotball for eksempel. Omtrent like mange gutter som jenter som spiller fotball. You go girls! :thumbup:

Så du mener at flesteparten av jenter ikke har MSN som hovedformål foran skjermen?

Lenke til kommentar

Patetisk og asymetrisk.

Ja det er fælt... :p

Jeg vet du brukte den "smileyen" som et virkemiddel for IRONI.

Men jøsses. Det er faktisk ironisk i seg selv at du bruker det.

Tipper du ville vært lykkelig om du hadde fått ei sånn ei. :thumbdown:

Lenke til kommentar

bos5e, de finnes faktisk nerder med god hygiene!

Selv om jeg sitter foran pc'en nesten hele dagen og spiller, og bygger pcer for kameratene mine, så kan ikke jeg bli kalt for en nerd pga. jeg dusjer hver dag og prøver å se bra ut og lukte godt?

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...