Gå til innhold

Hva synes du om jenter og data?

play`ern

Anbefalte innlegg

Vell, PC var jo lenge for de fleste en spill konsoll, nå har jo pc blitt alt fra en måte å kommunisere på, til noe å tegne, redigere musikk og filmer, osv. Hvis mobiltelefon hadde vært bare til spill, hadde nok det også hatt flest pølse-brukere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, ett Jente-LAN hadde vel blitt som å oppleve starten av kvinnefotball på nytt. Ikke det at heg gar opplevd det da!

Men for all del, jenter på Lan fører vel til roligere forhold på Lan, samt at gutta vil se bra ut hele tiden.

Lenke til kommentar
Det eneste jenter bryr seg om på data er MSN =)

Det er IKKE sant! :mad: Jenter er like flinke/smarte når det gjelder data! Det er bare det at det fåreløbig har blitt sett på som en "gutte-ting", men ting forandrer seg! Bare se på fotball for eksempel. Omtrent like mange gutter som jenter som spiller fotball. You go girls! :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er IKKE sant! :mad: Jenter er like flinke/smarte når det gjelder data! Det er bare det at det fåreløbig har blitt sett på som en "gutte-ting", men ting forandrer seg! Bare se på fotball for eksempel. Omtrent like mange gutter som jenter som spiller fotball. You go girls! :thumbup:

Men, hvor gode er jentene i forhold? :mrgreen:

Jenter og data er ett fett for meg.

Lenke til kommentar

Men, hvor gode er jentene i forhold? :mrgreen:

Hvis du tenker på data er ihvertfall hun der elendig, ringer til meg fordi hun ikke greier å sette opp dataen sin engang. :roll:

Synes det er helt greit jeg, skjønner ikke hvorfor dere gutta skal ha alt det morsomme.

Lenke til kommentar
Jaja... skjedde bare 1 gang det da, datafreaken...

En gang av et tilfelle, ja. :)

Av 2 tilfeller nå faktisk! :D *være stolt av seg selv*

Men jeg hadde jo litt problemer med å finne ut at datamaskinen ikke var skrudd på i dag da men... :blush: Jeg spurte ikke deg så det kan ikke telles! :green:

Lenke til kommentar
Ganske digg egentlig.

mer damer forran skjermene!

hehe....ja, det er nemlig det, det er.....DIGG me damer foran skjermen.....Jeg tror jeg hadde fått litt mer dilla på LAN, hvis det har värt damer på hvert LAN......

Jeg er enig

Lenke til kommentar

Hadde blitt kjempeglad om kjæresten min hadde spurt meg om vi skulle ha mini-lan, men desverre vil hun at jeg skal selge pc'en min (NOE_SOM_ALDRI_KOMMER_TIL_Å_HENDE).

Jenter og data sammen er som... Finner ikke på noe som jeg kan sammenligne det med, men der er ihvertfall veldig bra! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...