FpsStu Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Vell, PC var jo lenge for de fleste en spill konsoll, nå har jo pc blitt alt fra en måte å kommunisere på, til noe å tegne, redigere musikk og filmer, osv. Hvis mobiltelefon hadde vært bare til spill, hadde nok det også hatt flest pølse-brukere. Lenke til kommentar
kate Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hvis mobiltelefon hadde vært bare til spill, hadde nok det også hatt flest pølse-brukere. hva i hoen er pølsebrukere?? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Synes damer/jenter som spiller data, virker litt for lite feminint... ...for nerder så veldig maskuline? ...HA HA, nei, men jeg foretrekker feminine jenter fremfor feminine gutter :!: Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Tenk hvor fett det hadde vært å sagt til dama: "Hva skal vi gjøre ikveld da?" -"Hva med LAN?" *Drømme* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 LAN med mange damer hadde bare vert übertøft (liker damer som er like dataintresert som meg ) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Det er fint at alle tar ibruk datamaskinen som et verktøy, gutter som jenter. Hvis vi går inn på en spesifikk datajente, og dere vil ha min vurdering, så tror jeg "software" teller mer enn hardware Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jenter, data og en øl.... Kan det blir bedre? Tror ikke det Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Vel, ett Jente-LAN hadde vel blitt som å oppleve starten av kvinnefotball på nytt. Ikke det at heg gar opplevd det da! Men for all del, jenter på Lan fører vel til roligere forhold på Lan, samt at gutta vil se bra ut hele tiden. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jenter på lan = mange fler som dusjer! thums up! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Slipper vi luktfuktere! Endret 24. juli 2005 av Tøbbi Lenke til kommentar
The Rat Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det eneste jenter bryr seg om på data er MSN =) Det er IKKE sant! Jenter er like flinke/smarte når det gjelder data! Det er bare det at det fåreløbig har blitt sett på som en "gutte-ting", men ting forandrer seg! Bare se på fotball for eksempel. Omtrent like mange gutter som jenter som spiller fotball. You go girls! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det eneste jenter bryr seg om på data er MSN =) Det er IKKE sant! Jenter er like flinke/smarte når det gjelder data! Det er bare det at det fåreløbig har blitt sett på som en "gutte-ting", men ting forandrer seg! Bare se på fotball for eksempel. Omtrent like mange gutter som jenter som spiller fotball. You go girls! Men, hvor gode er jentene i forhold? Jenter og data er ett fett for meg. Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Syns det er kjempetøfft jeg... *Can't wait to get a computer chick* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det eneste jenter bryr seg om på data er MSN =) Det er IKKE sant! Jenter er like flinke/smarte når det gjelder data! Det er bare det at det fåreløbig har blitt sett på som en "gutte-ting", men ting forandrer seg! Bare se på fotball for eksempel. Omtrent like mange gutter som jenter som spiller fotball. You go girls! Men, hvor gode er jentene i forhold? Hvis du tenker på data er ihvertfall hun der elendig, ringer til meg fordi hun ikke greier å sette opp dataen sin engang. Synes det er helt greit jeg, skjønner ikke hvorfor dere gutta skal ha alt det morsomme. Lenke til kommentar
The Rat Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Gutta skal IKKE få det morsomme her i verden! Det skal jentene! Vi skal erobre verden! Mohahaha! Jaja... skjedde bare 1 gang det da, datafreaken... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jaja... skjedde bare 1 gang det da, datafreaken... En gang av et tilfelle, ja. Lenke til kommentar
The Rat Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jaja... skjedde bare 1 gang det da, datafreaken... En gang av et tilfelle, ja. Av 2 tilfeller nå faktisk! *være stolt av seg selv* Men jeg hadde jo litt problemer med å finne ut at datamaskinen ikke var skrudd på i dag da men... Jeg spurte ikke deg så det kan ikke telles! Lenke til kommentar
tebo Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Ganske digg egentlig. mer damer forran skjermene! hehe....ja, det er nemlig det, det er.....DIGG me damer foran skjermen.....Jeg tror jeg hadde fått litt mer dilla på LAN, hvis det har värt damer på hvert LAN...... Jeg er enig Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hadde blitt kjempeglad om kjæresten min hadde spurt meg om vi skulle ha mini-lan, men desverre vil hun at jeg skal selge pc'en min (NOE_SOM_ALDRI_KOMMER_TIL_Å_HENDE). Jenter og data sammen er som... Finner ikke på noe som jeg kan sammenligne det med, men der er ihvertfall veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå