play`ern Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Det har jo blitt mer og mer vanlig att jenter inntriserer seg for data, så derfor tenkte jeg jeg skulle lage et emne om hva du synes om jenter og data!?!? Jeg satt meg godt ned i stolen i stad, og så på noen bilder fra "xenox", og da såg jeg faktisk mange jenter sitte i stolene og ha det göy.....Bland annnet har det värt artig om jenter selv kunne svare på denne topicen...!!!!!!! Jeg selv synes det er positivt att jenter drar på LAN, Datapartyer av alle slag......Derfor stötter jeg jenter og data!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Kaisen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 vell, jeg synest det er helt greit Hvist du selv intresserer deg for data så er det vell litt greit at f.eks dama di ihvertfall ikke hater det Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 det er veldig tøft synes jeg Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Det er vell töft og komme på et LAN der det er damer vött......... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Damer + Data = Awsome! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Helt avhengig av "utstyret " deres mener nå jeg he he he Jepp tenker da på Hardware og ikke "Software", fy fy for noen griser.... :!: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ganske digg egentlig. mer damer forran skjermene! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ja til likestilling! ... elns... Men seriøst, ser ikke noe negativt i det nei. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Ganske digg egentlig. mer damer forran skjermene! hehe....ja, det er nemlig det, det er.....DIGG me damer foran skjermen.....Jeg tror jeg hadde fått litt mer dilla på LAN, hvis det har värt damer på hvert LAN...... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hva du synes om jenter og data!?!? Jenter/damer = Digg! Data = Digg! Vil helst ha det hver for seg. Mener ikke at jenter ikke skal holde på med data, men jeg ville ikke vært sammen med ei dame som var nerd. Greit med litt variasjon også. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hardware og ikke software!! heeelt enig "Malvado" hehe "lol" Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Såklart liker vi det, hvem ville ikke? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 det eneste jenter bryr seg om på data er MSN =) Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 det eneste jenter bryr seg om på data er MSN =) jah litt off topic det j sier nå kanskje? men jenter trenger ikke bruke hånda for og "ronke" så om dama di sitter veeldig mye på msn og tala me "veninner" bør du kanskje sjekke hvilket kjønn det er eller hva dem skriver... hehehehehe Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 neida...kjenner mange jenter som ikje bryr seg mykje om msn eg då... dei er også veldi gode i bla. CS Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Synes damer/jenter som spiller data, virker litt for lite feminint, men det hadde jo ikke gjort noe heller egentlig De må for guds skyld ikke våre "super spill nerder" som spiller 24/7... Endret 24. juli 2005 av Godspeed@ Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Nå tar jeg kveld.....Skal tidlig opp i morgen.....God Natt forum folk!!!! Lenke til kommentar
kate Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 jeg er jente jeg interesserer meg for data jeg jobber med data, ja litt hvertfall, og typen min det faktum at jeg kan litt om temaet. Som regel er det jeg som fikser de fleste dataproblemer i heimen. Det var jeg som foreslo at vi skulle kjøpe XBOX til oss selv til jul, og det er meg som har vært pådriver for vårt lille hjemmenettverk. Tror mange er misunnelige på min kjære ja.... vet ikke om det ville vært det samme om min samboer plutselig interesserte seg for strikking og hekling........wæææææ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Synes damer/jenter som spiller data, virker litt for lite feminint... ...for nerder så veldig maskuline? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Nå er vel ikke akkurat en pc kjønnsbestemt av gutter da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå