Gå til innhold

Hva synes du om jenter og data?

play`ern

Anbefalte innlegg

Det har jo blitt mer og mer vanlig att jenter inntriserer seg for data, så derfor tenkte jeg jeg skulle lage et emne om hva du synes om jenter og data!?!?

Jeg satt meg godt ned i stolen i stad, og så på noen bilder fra "xenox", og da såg jeg faktisk mange jenter sitte i stolene og ha det göy.....Bland annnet har det värt artig om jenter selv kunne svare på denne topicen...!!!!!!!

Jeg selv synes det er positivt att jenter drar på LAN, Datapartyer av alle slag......Derfor stötter jeg jenter og data!!!!!!!!! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt avhengig av "utstyret " deres mener nå jeg he he he :)

Jepp tenker da på Hardware og ikke "Software", fy fy for noen griser.... :!:

Lenke til kommentar
Ganske digg egentlig.

mer damer forran skjermene!

hehe....ja, det er nemlig det, det er.....DIGG me damer foran skjermen.....Jeg tror jeg hadde fått litt mer dilla på LAN, hvis det har värt damer på hvert LAN......

Lenke til kommentar
det eneste jenter bryr seg om på data er MSN =)

jah litt off topic det j sier nå kanskje? men jenter trenger ikke bruke hånda for og "ronke" så om dama di sitter veeldig mye på msn og tala me "veninner" bør du kanskje sjekke hvilket kjønn det er eller hva dem skriver...

hehehehehe :tease:

Lenke til kommentar

jeg er jente :yes:

jeg interesserer meg for data :yes:

jeg jobber med data, ja litt hvertfall, og typen min :love: det faktum at jeg kan litt om temaet. Som regel er det jeg som fikser de fleste dataproblemer i heimen. Det var jeg som foreslo at vi skulle kjøpe XBOX til oss selv til jul, og det er meg som har vært pådriver for vårt lille hjemmenettverk. Tror mange er misunnelige på min kjære ja....

vet ikke om det ville vært det samme om min samboer plutselig interesserte seg for strikking og hekling........wæææææ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...