Gå til innhold

Omtale og test av Storm G4!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I den maskinen jeg bruker for testing sitter det en Maxi-Jet 1200, som skal levere 1100ltr/t i fritt fløde.

H-Max er 1,5m.

Det er ingen andre vannkjølingsblokker i maskinen. Eksakt flow i det ferdige oppsettet kan jeg dessverre ikke legge frem fakta om, ettersom jeg fortsatt mangler et flowmeter.

 

Testet imidlertid G4-blokka alene, med en MJ700 pumpe. Denne gir ca 670ltr/t, men har en H-max på 1,65m, altså litt bedre mottrykksegenskaper.

Har ikke resultatene foran meg nå, men mener å huske at den pumpa presser ca 200ltr/ gjennom G4-blokka.

Det kan jeg evnt sjekke senere i kveld.

Lenke til kommentar
Det er liten vits i å mase. :nei:

Resultatene kommer når de kommer, det tar bare litt tid når man skal "kvalitetssikre" tallene... :thumbup:

Det er helt riktig!

Holder på med å sette opp en alternativ maskin for test av blokker, og det tar dessverre litt tid.

Venter bl.a på silikonslanger fra GKL. :(

Lenke til kommentar

Det kan gi en ytelsesmessig fordel.

Hvis jeg ikke husker feil hadde Skrue veldig gode erfaringer med å fjerne den, da han brukte sin TDX klone. Hvorvidt det gir noen fordel å fjerne den før bruk med G4 kan ikke jeg svare på...

 

Den skal være grei å ha ved luftkjøling...

Lenke til kommentar
Det er liten vits i å mase.  :nei:

Resultatene kommer når de kommer, det tar bare litt tid når man skal "kvalitetssikre" tallene... :thumbup:

Det er helt riktig!

Holder på med å sette opp en alternativ maskin for test av blokker, og det tar dessverre litt tid.

Venter bl.a på silikonslanger fra GKL. :(

Mase :ermm:

Vise interesse :p

 

Kan vel ikke akkurat kalle mitt første innlegg i tråden for og mase, men men....

Uansett virker dette som en meget spennende blokk.

 

Da har min blokk kommet fra Microplex, så nå skal endelig HS`en på x2`en min ende opp som nøkkelring....

 

Noen bilder av fremgangen og blokken montert ville ikke skade.

Om du la ved temperaturene før og etter at du monterte G4 hadde ikke det skadet heller.

Lenke til kommentar

Jeg så ikke at det var ditt første innlegg i denne tråden.

Men det er så mange som spør om ikke resultatene kommer snart osv. og hver gang jeg ser at det har kommet nye innlegg i denne tråden tenker jeg: "nå har det endelig kommet noen resultater". Men så viser det seg bare at det er noen som spør om når de kommer... :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...