Gå til innhold

Oppgradering av PC til spilling..Pris ca 5000.

Anbefalte innlegg

Har nå bestemt meg for å oppgradere pc'n min..Den skal brukes til Counterstrike Source, Doom3, HL2, BF2..Kanksje jeg ska bruke den til WOW også...

Har nå :

AMD 64 3200+ "Venice"

MSI K8N Neo2 Platinum s939

Kingston pc 2700 512MB

Asus 9200Se 128MB GPU.

Så det jeg tenkte på er å bytte ut minne,skjermkort og hk...Jeg velger å beholde CPU siden den er nesten ny...

Noen som kan sette opp et forslag til HK, Skjermkort og Minne til meg...Tenkte jeg skulle bruke rundt 5000..

Har faktisk tenkt litt på disse komponentene

Asus A8N SLI

OCZ Platinum 1024MB

Sapphire Radeon X800XL 256MB

Er også åpen for forandringer og tips...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm beklager lot mej rive med jeg vettu :roll:

ramen er greij den..meget bra faktisk..!!

tror det hadde kunnet la seg gjøre og bare kjøpe ram nå og spare litt til og dra på me hovedkortet du fant og det graff kortet jeg fant til deg (el lignende)

hmmm :)

Endret av usæl-gesæl
Lenke til kommentar

spørs hva du mener me holder....men det er ett bra kort me bra rykte så om du ikke bruker spille mye doom 3 wow + andre "open gl" spill er detta xl kortet noe forr deg..såklart drar det dissa spilla også men ati henger litt etter på dissa type spill da det gjelder ytelse bare

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha et X800XL kort, ville jeg anbefalt deg å kjøpe et HK med ATI el. Via chipset...

nVidia og ATI liker ikke hverandre så veldig godt....

Jeg kjøpte meg nylig et s. 939 ATI Xpress200P chipset HK og et nVidia GeForce 6600 GT. De ville ikke samarbeide noe bra.... Blåskjerm etter restart med de nyeste driverne fra nVidia..

En kompis av meg hadde samme problem med et nForce4 chipset og et ATI Skjermkort... (riktignok X600XT, men alikevel)...

Dette er mine erfaringer, men kanskje noen har noen andre erfaringer med dette.. :hmm:

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha et X800XL kort, ville jeg anbefalt deg å kjøpe et HK med ATI el. Via chipset...

nVidia og ATI liker ikke hverandre så veldig godt....

Hvis det er din erfaring har du bare hatt uflaks. At ATI skjermkort ikke passer godt til nForce brikkesett stemmer overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Har sittet og lest litt rundt på nettet nnå om crossfire...Jeg har et MSI K8N neo2 kort nå...Agp da...Er det lurt å bytte ut dette til et pci-e hovedkort? eller skal jeg kjøpe meg et skjermkort med agp?

Selg NEO2 kortet ditt og kjøp nytt HK og GK med pci-e.

Det hadde hvertfall jeg gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...