Gå til innhold

LianLi 20 år. PC-777

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen, det der var det mest lattrrelige og styggeste eg har sett på evig lang tid, fy flate for noe abstrakt jævelskap ska man jammen lete lenge etter. Hadd aldri følt meg vel med den på mitt rom, æsj æsj. Non som liker det?? :thumbdown::nei:

Heilt for jævlig azzå.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Lest om det der for ei stund sia..

Ikke direkte pent, men synes det er meget bra at noen prudusenter tar skrittet frem, og ikke bare sånne rektangulære (elns) kabinetter...

Ja nei, men det der syns eg faktisk var ett skritt bakover :p Men er vel entusiaster som vil ha det der styret der.

Lenke til kommentar

har vært et tråd om det før.. kabinette er rett og slett "gru fult"!!! styggeste kabinette jeg har sett! skjønner ikke hva lian li tenker på ... hvis dette er neste generasjon kabinetter tror jeg lian li snart går konkurs :p hehe men uansett: drit fælt :sick::yucky::scared:

Lenke til kommentar

noen andre som fikk b&w nautilus asosiasjoner her?

men seriøst, det var pent... eneste drawback er størelsen...

tror det kommer til å slå ann i mange samenhenger det der, men det er ikke akorat det man vill ha i stuen akorat da. kansje i spesielle samenhenger vill det passe pent inn, som i studio, messe eller framvisning/demo av noe?

Lenke til kommentar

Noen som har bilde av baksiden? SKulle likt å sett hvordan de løste det med PCI-slottene & Co.

Men uansett, jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; Det der er uten noen som helst tvil, DET styggeste kabinettet på markedet.

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som synes det er litt kult? De har forandret et firkantet kabinett til noe mer. Er på tide at noen gjør noe mer med kabinettene, de er jo så grusomt kjedelige.

Sikker masse god plass i kabinettet og bedre enn de aller fleste andre på mange måter, håper det kommer flere slike ting i fremtiden.

Lenke til kommentar

Har vist om dette kabbinetet der et halvt år, å personelig, syns jeg det er ganske kraftig, å spesiel form, men som da skiller dette kabbinetet ut fra alle andre firkan kabbinett, som finnes i dag.

Jeg syns det er litt kult på en måte, men gleder me til test for da få jeg hvordan dette fungere. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...