Xytron Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Lurer på hvor jeg kan få tak i den billigste Lord Of The Rings Trilogy Box Set?? Jeg må ha med norsk tekst! Noen som vet om det er norsk tekst på den de selger på play.com The Lord Of The Rings Trilogy Box Set (6 Discs) Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Er vel bare å sjekke om det er sone 2 eller sone 1, sone 2 har norsk tekst. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 er det extended editions eller ikke? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Sjekk Qxl. Der kan du få mange bra kjøp, både standardboks og extended. http://my.qxl.no/default/defaultlistelse.asp?catg=23195 Ser også at Spaceworld selger hver av filmene for 99,- per stk. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg fant den til 639,- på platekompaniet. Hvorvidt det er norsk tekst på utgaven de selger på play.com vet jeg ikke, men om du bestiller pakken derfra får du tross alt triologien for under halv pris (hvis du slipper unna tollen). Er det virkelig så viktig med norsk tekst? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Er det 6 cder er det de vanlige versjonene, er det 12 disks er det extended. Og norsk tekst er ganske greit når man først får den samme utgivelsen i begge soner. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Var innom posten idag og ser at de selger hver del av Ringens herre for 79,- per stk. Billigere får du det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå