Kaisen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Er dette nødvending? Husker bare for noen år siden da jeg reiste til Berlin. Der hadde jeg ikke brukt for pass... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Sverige er ein del av Schengen-området og det er derfor ikkje nødvendig med pass. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 ikke nødvendig, men heller ikke dumt å ta med, sånn bare i tilfelle Lenke til kommentar
Kaisen Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 okey, tusen takk for raskt svar Du skjønner, skal reise i mårra og fikk litt panikk når jeg ikke fant passet men da er det ingenting å bekymre seg over....forhåpentligvis Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Tror det er sånn at om du blir bedt om legitimasjon, er det kun pass som blir godtatt Lenke til kommentar
Kaisen Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 okey, men om det blir tilfelle, så får jeg bare få meg et nødpass Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 som koster ca 1000...syke landet vi lever i Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Er det ikke sånt at man kun får nødpass om det gjelder liv eller død? bokstavelig talt. Men pass til Sverige? Nei tror ikke det. Jeg tar det aldri med iallefall. Og er det noen som spør om id. (Bar ol.) Så holder det nok med visa\førerkort. Det gjorde jeg i Tyskland. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Tror det er sånn at om du blir bedt om legitimasjon, er det kun pass som blir godtatt Utenfor Norden er dette tilfelle, i norden holder det med annen ID. men, som de sier "for sikkerhets skyld" http://www.norsk.dk/visas/travelinfo/travelinformation.htm Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Et førerkort gjelder som legitimasjon i hele EØS, ellers ville det vel ikke vært gyldig i hele området. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Har vært borti hotell i Stocholm som krever at alle gjestene har med pass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå