hwknut Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) ..Og når man kunne kommunisere med motsatt faction? Endret 24. juli 2005 av hwknut Lenke til kommentar
Same- Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Har aldr helt fått med meg info om invisibility. Hvor lenge varte det? Er man helt usynelig eller sånn som stealt? Mana cost? Casting time? Cooldown? osv. Noen som gidder og informere meg? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Invisibility + Pyroblast var artige greier - men helt imba da, så godt det ble fjernet Var artig i betatidene tho. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hahaha.. den screenen var helt utrolig morsom. er jo en liten tegneserie i et bilde jo ^^ :!: Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Var vel bare Undead som kunne snakke common? ganske logisk vist vi ser på historien deres. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Invisibility kommer tilbake, QFT Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Invis var ekstremt imba i beta. Akkurat som rogue stealth bare at man aldri sto i fare for å bli oppdaget (Kunne gå rett igjennom mobs osv). Beste med beta var når rogue'ne ikke gikk ut av stealth når de havnet i combat mode. Fullt mulig å spamme ambush på en dakar warlock f.eks. Endret 24. juli 2005 av Zlash Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Invisibility kommer tilbake, QFT Og nei, invis kommer IKKE tilbake i samme stand som det var i beta. Tipper mer det blir ett agro verktøy som prestens "Fade". Eventuelt vil den kun vare i 5-6sekunder. Personlig føler jeg at de andre caster/ranged classene Warlock, Hunter, Priest bør få dusinvis av nye forsvarsevner før Mage'ne får noe som helst men men Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ekstremt feil. Det kommer tilbake, det blir som invisiblity, THOUGH det blir nerfet. Dvs, kan ikke bare løpe forbi hele instancer og lignende. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Ekstremt feil. Det kommer tilbake, det blir som invisiblity, THOUGH det blir nerfet. Dvs, kan ikke bare løpe forbi hele instancer og lignende. Trukke på deg! Edit: Blizz har heller ikke kommet med noen detaljer. Godt mulig det blir noe for hero klassene. Endret 24. juli 2005 av Zlash Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Blizz har kommentert det. De vurderer å gi mages invisibility kun for å kunne drikke/spise uten at rogues skal kunne komme å drepe dem med ett kutt i ryggen... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det var veldig ustabilt da. Varierte hvor lenge den varte. Når den kommer tilbake må man slå den av før man kan angripe. *savner betaen* Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ekstremt feil. Det kommer tilbake, det blir som invisiblity, THOUGH det blir nerfet. Dvs, kan ikke bare løpe forbi hele instancer og lignende. Og hvor står det noe av det du skriver?. Jeg har lest at Developerne vil gjerne få det tilbake..men ingenting om hvordan det blir.. personlig så quitter jeg WoW hvis magene får tilbake usynlighet i noen form. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Herre, mages har ae det får være nok. Lenke til kommentar
nord Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 hihi, var jo vanvittig bra den lille chat loggen! Lenke til kommentar
Champ Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det var veldig ustabilt da. Varierte hvor lenge den varte.Når den kommer tilbake må man slå den av før man kan angripe. *savner betaen* Da var det jo veldig imba, og er det noe morsomt å spille en klasse som er mye sterkere enn alle andre? ingen utfordring = ikke morsomt. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 mages invisib. bleh,jaja. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Heh, hukser også fra Beta at paladin kunne ta mobs 12 levler over seg, og at warrior ikkje kunne ta mobs på egen lvl. Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 mages invisib. bleh,jaja. haha, jeg skjønner godt at du ikke liker det, du som ikke klarer å drepe en mage alene i 1.6.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå