Gå til innhold

Noen som savner invisibility til mages?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Invis var ekstremt imba i beta. Akkurat som rogue stealth bare at man aldri sto i fare for å bli oppdaget (Kunne gå rett igjennom mobs osv).

Beste med beta var når rogue'ne ikke gikk ut av stealth når de havnet i combat mode. Fullt mulig å spamme ambush på en dakar warlock f.eks. :D

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Invisibility kommer tilbake, QFT :)

Og nei, invis kommer IKKE tilbake i samme stand som det var i beta. Tipper mer det blir ett agro verktøy som prestens "Fade".

Eventuelt vil den kun vare i 5-6sekunder.

Personlig føler jeg at de andre caster/ranged classene Warlock, Hunter, Priest bør få dusinvis av nye forsvarsevner før Mage'ne får noe som helst men men

Lenke til kommentar
Ekstremt feil. Det kommer tilbake, det blir som invisiblity, THOUGH det blir nerfet. Dvs, kan ikke bare løpe forbi hele instancer og lignende.

Trukke på deg! :p

Edit: Blizz har heller ikke kommet med noen detaljer. Godt mulig det blir noe for hero klassene.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Ekstremt feil. Det kommer tilbake, det blir som invisiblity, THOUGH det blir nerfet. Dvs, kan ikke bare løpe forbi hele instancer og lignende.

Og hvor står det noe av det du skriver?.

Jeg har lest at Developerne vil gjerne få det tilbake..men ingenting om hvordan det blir..

personlig så quitter jeg WoW hvis magene får tilbake usynlighet i noen form.

Lenke til kommentar
Det var veldig ustabilt da. Varierte hvor lenge den varte.

Når den kommer tilbake må man slå den av før man kan angripe.

*savner betaen*

Da var det jo veldig imba, og er det noe morsomt å spille en klasse som er mye sterkere enn alle andre? ingen utfordring = ikke morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...