Xantix Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Jeg har den siste win xp driveren, 7.7.7.2 fra 15.06.2005 men problemet mitt er at når jeg starter et program, dvdshrink så starter aldri programmet. Ressursen går der i mot opp til 99% brukt av dvdshrink og alt går super tregt. Jeg regner med at det er noe konflikt et sted med skjermkortet mitt fordi jeg har integrert skjermkort på hovedkortet og når jeg plugger ut gforce 6600 og bruker det integrerte så fungerer alt helt fint. dvdshrink starter opp og systemet oppfører seg normalt...... Noen som har noen tips til hvordan å løse dette? X. Endret 30. juli 2005 av Xantix Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 * LØST! Kom på at dette er typisk når hovedkortet har for gamle driver så løsningen var å oppgradere driveren til hovedkortet! De gamle driverne klarer ikke utnytte kapasiteten til skjermkortet og den kjører da på 1x og ikke på 8x og systemet blir da også super tregt. X. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå