Nemezis Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Er relativt ny på klokking og har nettopp fått min 550J stabilt på 4GHz... Vet ikke helt om det er slik det skal gjøres, men her er validation linken: http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=28872 Er dette en bra klokk, noen som kan forbedres, føler systemet har litt mer å gå på... Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Sliter litt med å få multiplieren ned på 14x, noen som bekrefte eller avkrefte om det går på mitt HK og CPU? Hovedkortet skal støtte CPU lock free, og CPU stepper jo ned til 14X med c1e aktivert Lenke til kommentar
tbend Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Om du har siste bios så skal dette gå å gjøre i Bios! 600Mhz overklokk er vel greit det, men jeg hadde ikke vært fornøyd:D Det er fra 4Ghz og opp du virkelig begynner å merke at den sparker unna... Pen ram forresten! Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Takker, var ganske overrasket over rammen selv Maskinen låste seg jo helt etter en times tid med Prime95, så jeg mistenker at det kanskje er rammen som ikke henger med. Bør jeg sette divider på eller kanskje skru opp volten, kjører nå på 1.85v? Resten av "volten" står på Auto, men jeg finner ikke Vdimm... Noen andre som har samme HK som vet hvor den er? Specs i profil Lenke til kommentar
gxi Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Vet du hvor mange volt CPUen kjører på nå? Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 ASUSprobe oppgir en Vcore på 1,44 - Kan det stemme? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 ASUSprobe oppgir en Vcore på 1,44 - Kan det stemme? Det er jo ingenting! Fyr den opp på 1,55 før du begynner å tenke på å roe deg! Still ned på ramen for å teste hva cpu klarer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå