Gå til innhold

Kjörte Subaru Impreza i går(23.07.05)

play`ern

Anbefalte innlegg

Åhhhh....Det var en rå fölelse.......Söskenbarnet mitt tok meg med på en tur med deres Impreza i går med 265hk......Det var rått!!!!! Vi stoppet på en strak veg, og akselerte fra 0-100km/t på 5.2 sec......Det var rått...!!!!!!!!!

Det skulle du ha gjort!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hihi, er morro det ja.. Begge brødrene mine er bilintreserte :) han ene hadde 300+hk i audi80'en sin, bygger en ny en nå, audi 90 quattro med forhåpentligvis 400-500 hk :green: (bilen skal ha 220hk (om 2 år) og da har jeg lappen :-D)

Lenke til kommentar
Ikke det? Vil du være så vennlig å forklare hvorfor mens du først er i gang, istedenfor å bare komme med en absolutt bastant påstand uten begrunnelse i det heletatt? 

Höres morro ut det ja ;)

:huh:

Uansett, sikkert moro ja.

Hva mener du med: :huh: ???? Kan du utdype det litt???

EDIT: Hvem har den störste skriveleifen i bygda...Jo, det er meg!!! Nå skjönner jeg godt hva du mente med :huh:!!!

Endret av play`ern
Lenke til kommentar

Har satt på en Impreza Wrx med orginal 225Hk.... 0-100 på ca 5,8-6Sek

Den gikk sykt.. Den er nå krasja, skjedde for ei uke siden..

Har også satt på en Audi S4 med ca 300Hk sier bare: :D:D

Regner med det er en Wrx med Chip du har satt på, chipen tilsvarer 265-270hk! :dribble:

Lenke til kommentar

Er det så veldig gledesutbrudd å sitte i en subaru som er suitet opp? 5.2sec er ikke så mye...var på Alton towers(england) i forgje uke å tok "Rita" som gikk fra 0-100 i litt under 2.5 sec! det var fort det!! :p

Endret av Man0war
Lenke til kommentar

Sikkert kult å sitte på med en sånn bil. Vertfall når vi snakker drag på alle hjul.

Har "bare" sittet på med en trimmet Volvo V70RAWD. Hadde vist større turbo, trimmet mellom 350-450 hk.

Var helt utrolig skyv i bilen. Og, i tilleg ser jo bilen sinnsykt nice ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...