Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Sirkulerende Overflødighetskontroll, CRC ? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg har nå min venns bærbare pc hjemme hos meg, og har koblet den opp med min externe harddisk. Ideen var å flytte noen store vob filer fra den bærbare til min stasjonære. Dette ved å laste film filene over på den eksterne harddisken.

Filene er ca 1gb hver og de siste 4 filene gikk problemfritt over på disken, den første vob filen gjør desverre ikke det samme.

På slutten av kopieringen eller flyttingen(har prøvd begge deler) av filen (når det er 15sec igjen) stopper handlingen og følgende feilmelding kommer opp:

"Kan ikke kopiere VTS_03_1: Datafeil (sirkulerende overflødighetskontroll, CRC)."

Plass er det mer enn nok av på den eksterne harddisken og den bærbare pcen ser ut til å ikke kunne hverken kopiere eller flytte denne filen innenfor sine egne vegger heller.

Jeg prøvde å flytte den fra en mappe til en annen på samme driven og det gikk ikke...

Vennen min lånte original-filmen når han dro til fjells i sommer, og jeg drar i overimorgen, så ønsker å ha den med meg på flyet så jeg kan se den på mobilen min..

Håper på hjelp.., på forhånd takk...

Lagt til litt senere:

Pcen med disse filene på har 2 operativ systemer i seg, problemet er det samme i begge: både xp home og professional.

Filen virker ikke som den er korrupt med tanke på at den fungerer godt til avspilling.

Endret av balduccis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...