Gå til innhold

Hva synes du om MSN Messenger 7.5?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaså, versjon (fyll ut nyere nummer) av (fyll ut program) er kommet? Jeg tror jeg holder meg til (fyll ut gjeldende versjon) av (fyll ut program) selv om den beste av dem alle er (fyll ut versjonen før den forrige).

 

Denne grinemalen er rettighetsbeskyttet fra og med nå. Forsøk på ulovlig bruk vil bli anmeldt. :D

Lenke til kommentar
Alle dere som klager over "for mye piss" i 7.0, dere _er_ klar over at det finnes enkelere alternativer? Gaim, Trillian og hundrevis av andre kloner.

Slutt å klage og finn det som passer for dere.

Det er derfor eg bruke jabber istadenfor.

 

Raskt

enkelt

åpent

fritt

 

 

Så slipper eg å klage over alle dei teite og unødvendige funksjonane i MSN

Lenke til kommentar
Alle dere som klager over "for mye piss" i 7.0, dere _er_ klar over at det finnes enkelere alternativer? Gaim, Trillian og hundrevis av andre kloner.

Slutt å klage og finn det som passer for dere.

Eller bruke f.eks. Mess Patch og slippe å bruke de ræva alternativene der. :w00t:

Ræva og ræva. De er ikke dårligere, de tilpasser seg bare forskjellige miljøer. I øynene til en som bruker flere IM-systemer, liker å kunne holde god orden og liker ting enkelt, er Trillian sikkert det beste valget. Ingen over, ingen under.

Men en som liker det stilrent og enkelt, foretrekker vel heller Gaim. En som liker det rotete og stygt vil si at MSn messenger 7.5 er best.

Lenke til kommentar

tenkte jeg skulle bytte ut min MSN Messenger 7.0 jeg også å installere MSN Messenger 6.2 igjen, men jeg får ikke til å bruke den pga at det har kommet en nyere versjon så klart. den vil jeg ikke ha. noen som vet hvordan jeg kan hindre MSN Messenger å komme med AutoUpdate?

Lenke til kommentar
Alle dere som klager over "for mye piss" i 7.0, dere _er_ klar over at det finnes enkelere alternativer? Gaim, Trillian og hundrevis av andre kloner.

Slutt å klage og finn det som passer for dere.

Eller bruke f.eks. Mess Patch og slippe å bruke de ræva alternativene der. :w00t:

Ræva og ræva. De er ikke dårligere, de tilpasser seg bare forskjellige miljøer. I øynene til en som bruker flere IM-systemer, liker å kunne holde god orden og liker ting enkelt, er Trillian sikkert det beste valget. Ingen over, ingen under.

Men en som liker det stilrent og enkelt, foretrekker vel heller Gaim. En som liker det rotete og stygt vil si at MSn messenger 7.5 er best.

Håper for din del at du har hørt om Plus!. Der kan du tilpasse nickene til fjortissene (kompisene) dine.

Lenke til kommentar
Alle dere som klager over "for mye piss" i 7.0, dere _er_ klar over at det finnes enkelere alternativer? Gaim, Trillian og hundrevis av andre kloner.

Slutt å klage og finn det som passer for dere.

Eller bruke f.eks. Mess Patch og slippe å bruke de ræva alternativene der. :w00t:

Ræva og ræva. De er ikke dårligere, de tilpasser seg bare forskjellige miljøer. I øynene til en som bruker flere IM-systemer, liker å kunne holde god orden og liker ting enkelt, er Trillian sikkert det beste valget. Ingen over, ingen under.

Men en som liker det stilrent og enkelt, foretrekker vel heller Gaim. En som liker det rotete og stygt vil si at MSn messenger 7.5 er best.

Håper for din del at du har hørt om Plus!. Der kan du tilpasse nickene til fjortissene (kompisene) dine.

Jeg kan ikke huske å ha skrevet noe om nikkene til alle fjortissene. Kan du si meg hvor du eventuelt fant et sted jeg nevnte det?

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke huske å ha skrevet noe om nikkene til alle fjortissene. Kan du si meg hvor du eventuelt fant et sted jeg nevnte det?

Det eneste som er annerledes med Trillian, er at man ikke trenger add-on for å skifte nick. Det er heller ikke flere "faner" med teite vald, men de fjerner man med add-ons. I tillegg har trillian en teit måte å logge inn på. Det går derimot IKKE an å forandre!

Lenke til kommentar

Liker den nye msn messenger 7.5 eg. Msn 7.0 er og flott, men eg har bytta skin, og brukt mess patch til å fikse den akkurat som eg vil ha den. Forstår ikkje kofor folk klager på wink og nudge når man bere kan ta dette av. Dessuten er det kjekt å sende mange nudge til folk som ikkje har peiling:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...