Ashmantle Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hei, Jeg er på utkikk etter elektronikk komponenter online. (Digitale kretser, analoge komponenter osv) Eneste webshoppen jeg kjenner til er www.elfa.se/no/ ,men de har ikke alle delene jeg trenger. Er det noen her på forumet som kjenner til og vil anbefale andre butikker? Viktigst er microkontrollere eller microprosessorer, SRAM og FLASH ROM, digitale (glue) komponenter og EEPROM programmerere. Mvh Tore Waldow Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Den siden til Elfa suger, jeg finner aldri det jeg skal ha, men du kan ringe dem gratis på 800 81 135. I 99 % av tilfellene har de det du skal ha Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Det finnes allerede en lik tråd som denne her Lenke til kommentar
joka Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 elfa har det meste. bestill papirkatalogen... lettere å finne det du trenger, http://www.elfa.se/no/kat-1.html Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Takk allesammen! Jeg hadde aldri ventet så raskt svar ^^ Jeg skal se gjennom alle linkene jeg har fått oppgitt ^^ Mvh Tore Waldow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå