Tonio Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det ble mye mer stilrent. Ble mye finere. Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 nope....er i Norge no...komm heim på søndag...^___^ okey! Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det ble bare DRIT RÅTT!!! Aldri sett bedre Case-Mods ass!.. Stå på!:O Kristian Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Du burde skifte navn til "Kongen_av_ironi".. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Men neida, fra spøk til alvor.. Den trenger noe mer i mine øyne! Litt tekst under hver skrubryter f.eks.. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Du skulle kjøpt den sølvfargede utgaven av kassa di, så hadde du sluppet å lakkere viftekontrollen :!: Men igjen, skal ikke herligheten skjules bak en dør? hva er poenget da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Øy! Du har samme kabinett som broren min. For et sammentreff! Verden er liten. Dette var virkelig "ekstremt". Jeg synes du har gjort en god jobb, jeg Endret 3. august 2005 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jeg ville lakket den i matt svart... da ville den passet bedre med kabisset. Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Du skulle kjøpt den sølvfargede utgaven av kassa di, så hadde du sluppet å lakkere viftekontrollen :!: Men igjen, skal ikke herligheten skjules bak en dør? hva er poenget da? Jo, det skal det, men når jeg lukker opp døra Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 jeg ville lakket den i matt svart... da ville den passet bedre med kabisset. Vet, men tok bare den lakken jeg hadda... Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Men neida, fra spøk til alvor.. Den trenger noe mer i mine øyne! Litt tekst under hver skrubryter f.eks.. Ja, enig, men gidder ikke gjøre noe med de Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ser helt greit ut goggen. Forresten greit om du bruker edit knappen i steden for å poste 2 ganger etter hverandre om du ikke har noe viktig å tilføye, blir mye penere da Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 kanskje han vil heve postcounten da vettu Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg og Neptun_ lagde en viftestyring i plexiglass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå