chairgame Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 jeg kjører normalt med overklokket cpu, og alle spill fungerer problemfritt, men når jeg skal spille BF2 så rebooter maskinen etter noen minutter, selv med den minste overklokkingen. må det være slik, eller kan jeg gjøre noe? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 det her jeg da gjort for å i det hele tatt få til 2.6ghz ellers Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hmm.. vet ikke hva det kan være.. men du tjener jo ikke noe på overklokking i bf2.. det bruker aldri 100 % cpu kraft . hva med å ikke overklokke? Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 IKKE OVERKLOKKE?! du er på galt forum man! bf2 går primstabilt hos meg, og jeg kjører en [email protected]... har du låst agp\pci? og hvis du kjører høy fsb så kan spread spectrum være synderen, opplevde mer stabilitet etter jeg slo det av Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 nå dreit jeg meg ut, du har en amd tid for meg å holde kjeft å stikke Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 hvordanlåser jeg agp da? i bios sår den på "følg etter cpu" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå