Gå til innhold

Takk for følget!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OX? Litt vanskelig å si. Jeg kommer ikke hjem fra Spania før 20. august, og etter det må jeg ha ny maskin ettersom jeg bare har laptop nå. Økonomien er ikke så veldig sterk for tida, så det spørs om det må vente enda lenger...

Uansett om jeg har maskin eller ikke kommer jeg til å jobbe både på kjøling og kabinett, så jeg regner med at det kommer en oppdatering helt i slutten av august. Jeg har også andre prosjekter som kan stjele litt av tiden...

Lenke til kommentar

Uff. Det er litt blandede følelser her. Ble litt skuffa når jeg leste at du går av som redaktør. Heldigvis forlater du oss ikke helt! Nå vil du jo få bedre tid til alt sammen. Jeg har vistnok ikke familie selv, men jeg vet at det til tider er hardt å få hjulene til å rundt. Når en i tillegg har masse folk som maser om et prosjekt, og forpliktelser som kommer med jobben som redaktør på ok.no, så skjønner jeg at du heller gir jobben til noen andre. En skal da også leve! Lykke til videre!

Lenke til kommentar

Husker deg som den første som fikk meg litt på veg i forbindelse med kjølingen av min gode varme T-bird... Det var en privat mail for nærmest en evighet siden... Du viste interresse lang ut over det vanlige....

Jeg kommer til å fortsette å være her, ikke minst takket være andre i redaksjonen, og for hva dette forumet har blitt til...

Heldigvis har vi fremdeles Vidar som gjør en kjempejobb.... (Selv etter alle våre meningsutvekslinger! :smile:)

Synes allikevel det er synd at du takker for deg...

[ endret av trn100 den 2002-08-12 22:43 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...