Gå til innhold

Takk for følget!


Anbefalte innlegg

Etter halvannet år som primus motor i Overklokking.no velger jeg å gi meg som ansvarlig leder/redaktør og gi stafettpinnen videre til nye sjeler. Det har vært helt herlig å se Overklokking.no vokse fra å være en liten avdeling av Hardware.no til å bli en selvstendig site med 2-3000 daglige lesere. Jobben har gitt meg mye på mange plan, og jeg vil rette en kjempestor takk til mine medarbeidere som har vært med å gjøre dette mulig. I særdeleshet vil jeg takke Kjell Erik, som har stått på helt fra starten og har en stor del av æren for at Overklokking.no i det hele tatt eksisterer.

 

Dere lesere skal også ha en kjempetakk, både dere som er innom opptil flere ganger daglig og dere som bare sjekker innom en gang i blant for litt ny inspirasjon. Uten deres støtte hadde vi aldri kommet noen vei!

 

Ikke minst vil jeg takke mine etterfølgere, Terje Bolling og Vidar Fagerjord. Takk for at dere tar denne utfordringen og drar Overklokking.no ut av den grøfta jeg har kjørt oss ned i de siste månedene - og ikke minst fører oss langt videre. Vi har fått til mye under min ledelse, men jeg har utspilt min rolle. Med deres nye tanker og friske mot er jeg overbevist om at Overklokking.no endelig får utvikle seg dit det virkelig kan!

 

Dette er mine siste ord som leder og redaktør. Fra nå av vil jeg være en vanlig medarbeider, og forhåpentligvis ha litt mer tid og overskudd til å gjøre noe kreativt - for eksempel OX. Men først skal jeg ha en skikkelig ferie.

 

God sommer, alle sammen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

You were THE BEST Mudda fucca! :cry:

 

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-08-01 06:27 ]

Lenke til kommentar

Det er vi som skal takke lars, du har vært en glimrende readaktør...

 

Blei litt redd for at du skulle forsinne helt fra ok.no. Men jeg ble gasnke letta når jeg så at du skulle jobbe er som medarbeider....

 

Du får ha en vellfjortent ferie, Satse på at du får mye bra vær. Fordi det har du fortjent!

Lenke til kommentar

Hei Lars!!

 

Ja dette blir en litt rar situasjon for meg vet du. Vi har jobbet tett sammen og hatt det masse artig med Overklokking.no helt fra jeg ble med som medarbeider da det bare var en liten del av Hardware.no.

Jeg vil få takke deg for det flotte sammarbeidet vi har hatt, og den formidable jobben du har fjort for at siden er blitt det den er i dag. TUSEN TAKK!!!!!

 

I det siste har det jo vært svært lite aktivitet på siden, noe som skyldes at både du og jeg er blitt litt utbrent av alt arbeidet det har vært med siten.

 

Personlig håper jeg nå at jeg i tiden framover vil kunne bidra mye mere med artikkler etc. en det jeg har vært i stand til i den siste perioden. Og jeg må si at jeg virkelig ser fram til å lese om alt det sprøe og ville jeg vet du kan fine på innen overklokking. Jeg regner med at vi fortsatt vil ha et godt sammarbeid og ser ikke bort fra at vi to kan komme til å sammarbeide om et vilt prosjekt eller to i tiden som kommer :smile:

 

Du får ha en riktig god ferie Lars for det har du ærlig fortjent.!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg vil også få ønske Overklokking.no's to nye ledere lykketill med arbeidet videre og ser fram til å sammarbeidet med dem i framtiden.

Lenke til kommentar

Jeg kom ganske sent til dette forumet siden jeg aldri trodde det var noen side her i norge som tok for seg overklokking og "hjemmelaga" prosjekter. Jeg har vært tilhenger av siden overclockers.com lenge, men synes faktisk at denne siden er bedre på mange måter + at den er norsk :smile:

 

Du har gjort et fint arbeid Lars og det gjelder dere alle. TUSEN TAKK!

 

Ha en god sommerferie!!!

Lenke til kommentar

Ja det skal du ha Lars :roll::cry:

 

Og lykke til videre med andre fremtidlige proskjekter, godt du ikke forlot oss helt:-)

 

Takk.

 

Mvh,

 

Lasse A. K.

 

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: LasseAndreK på 2002-08-03 17:14 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: LasseAndreK på 2002-08-03 17:15 ]

Lenke til kommentar

Har fulgt med overklokking.no siden starten, uten denne sida ville vel ikke PC'en min bråka så mye :smile:

 

Takk for en utrolig fin side og mye godt arbeid, og god ferie!!!!

 

 

Tresprit - ivrig overklokker takket være overklokking.no (har til og med deltatt i kronerullinga)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...