Mafo Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Nokia MD-1 Music Stand Nokia har lansert nye høyttalere som kan kobles til Nokia-telefoner med musikkspiller eller radio. Med slike høyttalere burde telefonen din ha alle forutsetninger for å kunne pumpe ut kvalitetslyd i høyt volum, men fungerer det i praksis? Vi har testet MD-1. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Kult at dere har begynt å teste tilbehør. Virker som nokias høytalere funker helt fint. Hadde vært arti å fått tak i et sånt et og sammenlignet det med siemens mobile music set, som jeg må si har en utrolig fint lyd. Siemens høytalere er også sammenleggbare, noe som er veldig kjekt. Er Nokias det? Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hadde vært arti å fått tak i et sånt et og sammenlignet det med siemens mobile music set, som jeg må si har en utrolig fint lyd. Helt enig. Dere bør enten kjøre en sammenligningstest, eller i hvert fall også teste Siemens alternativ så det ikke bare er Nokia sitt som får omtale og PR Sumsar: På bildet ser det veldig lite ut som det kan pakkes sammen. Fin, enkel og kort test det her. Bra Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 hadde vært interessant å testet nokia ad15 plugget til et annlegg også for den saks skyld ( https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=30823 ) ellers er det vel heller kjipt at testede enhet ikke er batteridreven og dermed er kun for innendørs bruk Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ugh, det ser rimelig digert og stygt ut... Da liker jeg Siemens' løsning bedre, som er sammenleggbart og ligner veldig mye på det for iPod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg