Hotel Papa Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Kommer det en ny sesong med sopranos? Jeg trodde de hadde slutta med å filme inntil jeg leste dette : HER Håper det kommer en sesong til Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Det skal såvidt jeg vet komme en sesong til, den sjette mao. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 sjette August? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Likte i grunnen sånn som de sluttet forrige sesong jeg... Men de kan godt lage en til sesong, likte serien kjempegodt. Bare den nye sesongen ikke suger, da blir hele serien ødelagt. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hvilken kanal sendes det på? NRK? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ja det er nrk som sendte de forrige sesongene. Det kommer nok en sesong til og som vistnok kommer i 2006 engang. Gleder meg vilt da denne serien er den beste serien eg har fult med i. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Ja det er nrk som sendte de forrige sesongene. Det kommer nok en sesong til og som vistnok kommer i 2006 engang. Gleder meg vilt da denne serien er den beste serien eg har fult med i. Helt enig!!! Beste Mafia serie evah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå