Gå til innhold

RMA hos Komplett - få annen vare tilbake?

Anbefalte innlegg

Jeg har god erfaring med komplett sitt RMA system, da slipper du frakten selv også.. Men om du får lagt imellom skal ikke være noe problem, jeg gjorde det når jeg fikk defekt dvd brenner, ringte dem og forklarte og så la jeg inn litt ekstra og fikk en bedre brenner..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk beskjed fra Komplett om at det ikke kom på tale å få et annet kort i retur, da det kortet jeg hadde sendt dem ikke lenger var under angrefrist.

Jeg synes det er synd at Komplett er såpass vanskelige og firkantede mht dette, men jeg setter gjerne hardt mot hardt jeg, og slutter å bruke dem. Jeg forestiller meg ikke at det gjør dem noen som helst forskjell, men jeg slipper i alle fall å se mine surt opptjente penger gå til dem.

Lenke til kommentar

selvsagt er det surt at du ikke kan bytte til et bedre kort+mellomlegg. Men du har på ingen måte krav på dette. og som det ble nevnt tidligere vil komplett tape på å ta inn kortet ditt. De skal jo tjene penger de også, de gjør det jo ikke for å være vanskelige.

Tror ikke noen andre netshopper hadde latt deg bytte heller.

Hadde vel fått annet svar hvis du hadde vært innenfor angrefristen.

Lenke til kommentar

Netshop tilot meg å betale mellomlegget da mitt radeon 9800kort døde, og jeg kjøpte meg da et 6800GT kort :)

Så vil si at komplett er ganske firkanta på dette.

Men dette er en av grunnene til at jeg holder meg borte fra komplett

Lenke til kommentar
selvsagt er det surt at du ikke kan bytte til et bedre kort+mellomlegg. Men du har på ingen måte krav på dette. og som det ble nevnt tidligere vil komplett tape på å ta inn kortet ditt. De skal jo tjene penger de også, de gjør det jo ikke for å være vanskelige.

Hadde vel fått annet svar hvis du hadde vært innenfor angrefristen.

Hvor mange ganger må jeg si at jeg:

1) har hele tiden sagt meg villig til å dekke de kostnadene Komplett måtte ha på å gi meg et annet kort i retur.

2) har tidligere fått bytte inn et kort i et annet, etter RMA. Det skjedde ved at Komplett krediterte pengene for det defekte kortet til min bankkonto, og jeg bestilte et nytt på vanlig måte.

3) vet at jeg ikke har krav på noe som helst - men opplever at Komplett er unødvendig firkantede på dette.

4) skal kjøpe et system til over 20k som ville blitt kjøpt hos Komplett dersom de var mer serviceinnstilte. Nå går jeg til Netshop istedet.

Lenke til kommentar

Hmm... jeg er ganske sikker på at det var komplett jeg returnerte en defekt disk til, og spurt om jeg kunne få en identisk disk av en annen produsent i stedet (dvs, jeg returnerte WD 160GB - spurte om å få Seagate 160GB). Det var ikke noe problem i det hele tatt...

Virker som om det går nedover med komplett. Tiden de bruker på å behandle og sende en ordre er i alle fall blitt elendig...

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...