Marius5051 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg har en pc som jeg har satt sammen selv, del for del og den fungerer helt uten noen problemer, dvs, helt til jeg skal på internet. Det er diverse internettsider jeg ikke klarer å åpen, f.eks www.netcom.no. Det er sansynligvis ikke internetlinja som skaper problemer, da en annen pc på samme linje ikke har noen problemer. Jeg har formatert partisjonen av HD som jeg bruker til opprativsystem osv, men problemet er der like fullt. For å gjøre det hele litt verre er problemet det samme med opera. Hva i all verden kan det være som er galt? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Prøvd annen nettleser. Med en fordel bytt ut IE. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 For å gjøre det hele litt verre er problemet det samme med opera Jeg har prøvd, ingen forbedring. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Modem , internett leverandøren kanskje hvis du ikke har flere pcer koplet opp om du har ADSL? Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Det er sansynligvis ikke internetlinja som skaper problemer, da en annen pc på samme linje ikke har noen problemer. Med mindre jeg misforsto noe nå. Lenke til kommentar
Banzai Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Du får bare problemer med enkelte nettadresser, mens du får surfet på andre adresser som for eks vg.no ? . Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 kan hende at jeg er litt på jordet nå, men kan det ha noe med Java å gjøre? at man må installere Java for å få sidene til å fungere? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Det er veldig sannsynlig. Installer java og se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå