MetalMilitia Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Har altså et prob med min PC. Flyttet den fra A til B, og skulle starte den. Ikke noe skjermbilde. Prøvde med en annen skjerm. Ikke noe bedre resultat. Prøvde så et annet skjermkort. Ikke noe bedre osv. Resettet BIOS, tok ut BIOS batteriet, tok ut RAM-brikkene, koblet fra alle ledninger osv, og koblet det sammen igjen. Før jeg koblet ut kabelene osv, så prøvde jeg med en annen skjerm igjen, og skjermbildet kom fram til Windows Bootscreen. Deretter ble det svart igjen. Nå etter at jeg har koblet ut og koblet inn igjen lizzom, så kommer det ikke pipelyd etter oppstart. (Ja, den starter) PC SPECCS: Hovedkort: Epox EP-8KRAI CPU: AMD Athlon XP 2600+ @ 2,2 Ghz Socket A RAM: 1x TwinMos 512 MB, 1x Cruical 512 MB. HD1 (boot): Maxtor 120GB (IDE) HD2: Seagate Barracuda 120GB (IDE) HD3: Western Digital SATA 200GB Skjermkort: Gainward GeForce 6800LE 128mb PSU: bZerk 500Watt ::EDIT DASU:: Det viste seg at det var skjermen min som var problemet. Den sto på 85Hz, og ikke skjul modi som ikke kan vises. Sikkert det som er feilen, men egentlig rart at det skulle skje når skjermen har vært i bruk ca 10 min tidligere. Men det jeg lurer på da, er om det er noen knapp inni skjermen som resetter hele driten? Har ikke åpnet skjermen ennå, skal lese litt i manualen damata. Endret 25. juli 2005 av MetalMilitia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå