radiated Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Egentlig en ordentlig tulletråd, men la gå: 1/10. Smakløst. No offense :-) Kankje et bilde tatt med _kamera_ ville gjøre det lettere å bedømme... Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 2/10 syntes ikke det var så fint sorry Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Får ta noen bilder av min case. En pc med pleksi og psu med led's. Koblingsskjema for hovedkortet er klistret fast på toppen av en DVD-ROM som ikke virker. Mine Polar-badges En ekstra hdd som er festet i strips. AC-ryan cases er upraktiske å jobbe i. Vifta mi foran, festet med strips. En gammel CPU-vifte. Vifta mi bak. CS er tøft. Hvem vil bade i kabeler? 1. USB-kabelen til mp3-spilleren 2. Til tv-kortet 3. Lydkabelen til tv-kortet 4. Ops.... hoppa over den 5. Kabelen til TVen. Vanligvis har jeg en skjermkabel koblet til, men en skjerm røyk, så nå har jeg bare 1 skjerm som virker. Vanligvis har jeg 2. 6. Skjermkabelen. Vanligvis er det den andre skjermen, men den ene gikk til helv*** i varmen på torsdag. 7. Tp-kabelen. 8. Musa 9. Lydkabelen 10. Mottakeren til fjernkontrollen til tv-kortet 11. Tastatur 12. Psu Jeg tar også et bilde av høytallerene mine. 2x120W Edit: La til en video med høytallerene http://youtube.com/watch?v=JKQTiU2IFyI Høytallerene i action med bassen på fullt og diskanten ned. (Hvis du bare får lyd, prøv å extract fila.) Edit2: Videoen av høytallerene mine har blitt lastet opp på Youtube. Endret 19. august 2006 av :P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Legg den inn på pimp my PC som ITavisen.no har. Der for du fort en følelse om folk liker den eller ikke. Jeg ville gitt det 1/6....sorry Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det ser jo ut som en dass :!: Men seriøst, fjern merkene og ta en stor-opprydding Lenke til kommentar
haades Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 styggeste jeg har sett til dags dato sorry ass.. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 2/10.. Gir 1 for å ikke være alt for slem Men seriøst, det var ikke et pent kabinett Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Var EXTREMT dårlig bilde Desuten var det ikke noe serlig fint heller. Blir 1/10.. *Rydd,skaff deg et bedre cam neste gang* Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Beklager, men må gi terningkast 2! Synes faktisk et umodda Q-Tec er bedre. Ingen stil, og det er alfa omega. Men du ber jo om respons så da får du ærlig respons. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Var fint det der. 6197781[/snapback] Hvilket tenkte du på? Mitt eller RelaXxXx sitt? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 RelaxXxX sitt. System of a Down er Lenke til kommentar
chase Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hadde gitt det stryk dårlig bilde dårlig sammensvar mellom farger rotete av det jeg kan se glasskabinett Masse som trekker ned..ta kritikken som konstruktiv Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå