Gå til innhold

Hva gir dere Kabinettet mitt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha den var god :D jeg gir kabinettet 6/10 :thumbup: liker ikke at hele kabinettet er av plexiglass ;)

men er det sunbeam?

hvis jeg var deg vlle jeg ha kjøpt meg lian li kabinett :w00t: det ruler!

ja sunbeam ja...dette bildet er ræva og det er tatt uten uv katodene på i datan

Lenke til kommentar
Avskyr glasskabinett

Og jeg avskyr skrivefeil.......Det er vell ikke glass...!!!!!!!! Det er plexi..... ;)

Det er ikke plexi, det er acryl..

Er forresten ingen fan selv, 1/10..

Lian Li - stilrent..

JA!! du har SKJØNT DET!!

Lenke til kommentar
Avskyr glasskabinett

Og jeg avskyr skrivefeil.......Det er vell ikke glass...!!!!!!!! Det er plexi..... ;)

Lian Li - stilrent..

JA!! du har SKJØNT DET!!

Hva har han skjønt? At kabinettet holder til 1/10? At Lian Li er stilrent? At det er acryl?

Selv syns jeg ikke det var noe pent. 3/10

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Det eneste han har gjort er vel å pytte hele skiten inn i et sunbeam kabinett og instalert en vifte med lys foran, i tilleg har han gjort det veldig rotete, og jeg liker ikke det kabinette serlig. 2/10, 1 for at du har kabinett, og 1 for at du instalerte pcen i kabinettet.

Lenke til kommentar
Bildekvalitet: 1/10

Kabinettet: 5/10, siden det er ganske stilrent (en farge) og jeg kan ikke se så sykt mye rot

Stilrent? STILRENT?

Stygt som et russisk horehus jo.

2/10 grunnet hw.

enig :thumbup: , 2 av 10 ,sku hatt mer lys og tatt bilde med et bedre kamera så vi kunne sett kor forferdeli det egentli er ( eller hva fint som gøymer seg bak pixlene )

Lenke til kommentar

Nå synest jeg mange her er skikkelige lumpne her.

Det går ann å si fks 1/10. Man trenger ikke å legge ut i det vide og det brede om hvor hardt det suger, og "kjøp heller LianLi".

Hadde han ønsket LianLi, hadde han kjøpt det i første omgang. (og bare for å si min mening på akkurat den. "Why go by the flow?").

Men for å svare min mening:

Jeg er ikke særlig fan av akryl/plexi/lexan/whatever kabintter, så sant det ikke er nøye gjennomført. Og det er VANSKELIG. Har bare funnet et gjennomsiktig kabinett jeg liker og det er OCRA eller hva den nå het.

2/10 med dagens bilde.

Lenke til kommentar
Avskyr glasskabinett

Lian Li - stilrent..

JA!! du har SKJØNT DET!!

Hva har han skjønt? At kabinettet holder til 1/10? At Lian Li er stilrent? At det er acryl?

Selv syns jeg ikke det var noe pent. 3/10

du er skrudd

Lenke til kommentar
Det eneste han har gjort er vel å pytte hele skiten inn i et sunbeam kabinett og instalert en vifte med lys foran, i tilleg har han gjort det veldig rotete, og jeg liker ikke det kabinette serlig. 2/10, 1 for at du har kabinett, og 1 for at du instalerte pcen i kabinettet.

Ikke tru du er no! Pannebrask!

Lenke til kommentar

Ikke tru du er no! Pannebrask!

He**egud, du lager en post der vi skal poste vår menig om kabinettet ditt. Så kjefter du og tror at du er dødskul., Desverre, men kabinetter er faktisk ikke vært mer en 2/10!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...