usæl-gesæl Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 tror han mente og få kritikk for KABINETT og ikke hardwaren sin...ikke sikker j alså men overskiften lyder slik:Hva gir dere Kabinettet mitt? Lenke til kommentar
marcen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 tror han mente og få kritikk for KABINETT og ikke hardwaren sin...ikke sikker j alså men overskiften lyder slik:Hva gir dere Kabinettet mitt? Oida. 1/10. Og det skal MYE til for å få det. Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 haha den var god jeg gir kabinettet 6/10 liker ikke at hele kabinettet er av plexiglass men er det sunbeam? hvis jeg var deg vlle jeg ha kjøpt meg lian li kabinett det ruler! ja sunbeam ja...dette bildet er ræva og det er tatt uten uv katodene på i datan Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Avskyr glasskabinett Og jeg avskyr skrivefeil.......Det er vell ikke glass...!!!!!!!! Det er plexi..... Det er ikke plexi, det er acryl.. Er forresten ingen fan selv, 1/10.. Lian Li - stilrent.. JA!! du har SKJØNT DET!! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Avskyr glasskabinett Og jeg avskyr skrivefeil.......Det er vell ikke glass...!!!!!!!! Det er plexi..... Det er ikke plexi, det er acryl.. Er forresten ingen fan selv, 1/10.. Lian Li - stilrent.. JA!! du har SKJØNT DET!! Hva har han skjønt? At kabinettet holder til 1/10? At Lian Li er stilrent? At det er acryl? Selv syns jeg ikke det var noe pent. 3/10 Endret 26. juli 2005 av qweac Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Det eneste han har gjort er vel å pytte hele skiten inn i et sunbeam kabinett og instalert en vifte med lys foran, i tilleg har han gjort det veldig rotete, og jeg liker ikke det kabinette serlig. 2/10, 1 for at du har kabinett, og 1 for at du instalerte pcen i kabinettet. Lenke til kommentar
lasus Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Bildekvalitet: 1/10Kabinettet: 5/10, siden det er ganske stilrent (en farge) og jeg kan ikke se så sykt mye rot Stilrent? STILRENT? Stygt som et russisk horehus jo. 2/10 grunnet hw. enig , 2 av 10 ,sku hatt mer lys og tatt bilde med et bedre kamera så vi kunne sett kor forferdeli det egentli er ( eller hva fint som gøymer seg bak pixlene ) Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Syns ikke det var så veldig pent jeg, nei.. 'Kunne ha puttet inni litt mer lys da.. Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 likker ikke plexi kabinett av den enkle grun: de ser altfor skrøpelige ut, er nesten umulig og holde de fint uten kabel styr og det blir masse fingeravtryk Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 likker ikke plexi kabinett av den enkle grun: de ser altfor skrøpelige ut, er nesten umulig og holde de fint uten kabel styr og det blir masse fingeravtryk acryl Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hva gir dere denne boksen fornoe? kanskje du kunne lagt inn noen bilder som er av bedre kvalitet, og nærbilde av din pc. Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Nå synest jeg mange her er skikkelige lumpne her. Det går ann å si fks 1/10. Man trenger ikke å legge ut i det vide og det brede om hvor hardt det suger, og "kjøp heller LianLi". Hadde han ønsket LianLi, hadde han kjøpt det i første omgang. (og bare for å si min mening på akkurat den. "Why go by the flow?"). Men for å svare min mening: Jeg er ikke særlig fan av akryl/plexi/lexan/whatever kabintter, så sant det ikke er nøye gjennomført. Og det er VANSKELIG. Har bare funnet et gjennomsiktig kabinett jeg liker og det er OCRA eller hva den nå het. 2/10 med dagens bilde. Lenke til kommentar
SadoZorro Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Det er håp, en "liten" så har du dette: http://bit-tech.net/article/135/ Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Liker helst kabinett med klær på 3/10 Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 2+/10... er ikke glad i kabinett som man ser rett i gjennom åssen får man gjemt ledninger i det når det er plexi overalt Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 åssen får man gjemt ledninger i det når det er plexi overalt Bruker UV IDE Kabler og UV Lednings samlere så det menger seg med lyset Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Avskyr glasskabinett Og jeg avskyr skrivefeil.......Det er vell ikke glass...!!!!!!!! Det er plexi..... Det er ikke plexi, det er acryl.. Er forresten ingen fan selv, 1/10.. Lian Li - stilrent.. JA!! du har SKJØNT DET!! Hva har han skjønt? At kabinettet holder til 1/10? At Lian Li er stilrent? At det er acryl? Selv syns jeg ikke det var noe pent. 3/10 du er skrudd Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Det eneste han har gjort er vel å pytte hele skiten inn i et sunbeam kabinett og instalert en vifte med lys foran, i tilleg har han gjort det veldig rotete, og jeg liker ikke det kabinette serlig. 2/10, 1 for at du har kabinett, og 1 for at du instalerte pcen i kabinettet. Ikke tru du er no! Pannebrask! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Det eneste han har gjort er vel å pytte hele skiten inn i et sunbeam kabinett og instalert en vifte med lys foran, i tilleg har han gjort det veldig rotete, og jeg liker ikke det kabinette serlig. 2/10, 1 for at du har kabinett, og 1 for at du instalerte pcen i kabinettet. Ikke tru du er no! Pannebrask! He**egud, du lager en post der vi skal poste vår menig om kabinettet ditt. Så kjefter du og tror at du er dødskul., Desverre, men kabinetter er faktisk ikke vært mer en 2/10! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå