Telcontar Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Tittelen sier vel det meste, skal kjøpe meg en Motoroal MPx220 og tenkte like greit å bestille med størst mulig minnekort og fant en Sandisk MiniSD på 1GB til ca. 850kr. Har også hørt rykter om at det vil komme wlan kort i miniSD format, noen som har en formening om dette vil være mulig å få til å fungere på MPx220'en? Takker for alle svar. PS: Skal kjøpe MPx220'en uansett . Telcontar Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg bruker en mini-SD 512mb kort, som fungerer helt greit, så jeg tror ikke at 1gb skal være no' problem. Det med mini-sd kortet med WLAN vet jeg ikke om vil fungere, men jeg kommer til å teste det ut, hvis/når det kommer. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Står i specs at den støtter opp til 512MB, derfor tenkte jeg på at om de skrev det fordi det ikke fantes 1GB på markedet eller om det er en begrensning i selve telefonen. Takk for svar uansett, ser framt til jeg får telefonen. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå