zarz Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg har en datakabel, men den finner ikke mobilen gjennom programmet "Phone Explorer". Er det noen som vet hvorfor? Kan kabelen være ødelagt? Er M65 ustabil på dette? Eller kan det være noe annet? Noen som har erfaringer selv? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Heisann! Jeg har selv en Siemens M65, som jeg bruker sammen med programmet Mobile Phone Manager 3.04.25. Jeg får ofte problemer med at telefonen ikke kommer opp, selv om kabelen står i, men det løser seg alltid hvis jeg presser kabelen bedre på plass. Det kan nesten virke som om problemet oppstår fordi det er dårlig kontakt mellom kabel og telefon. Jeg syns å huske at jeg brukte et annet program før jeg lasted ned, og instalerte Mobile Phone Manager, som ikke fungere slik det skulle. Hva heter programmet du bruker nå, er det Mobile Phone Manager? -fargoth Lenke til kommentar
zarz Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Bruker Mobile Phone Manager. Takk for tipset, skal prøve det. Endret 24. juli 2005 av zarz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå