andbac2 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hei! Har jobbet opp litt penger og tenker jeg skal kjøpe meg en ny telefon innen august september. Det jeg er ute etter er best mulig telefon til prisen jeg har satt opp. Jeg kan gjerne vente litt, bare jeg får den beste telefonen. Er det en telefon jeg bør vente på? Design er også viktig, ønsker ikke en telefon som det går tolv av på dusinet. Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Ja -WAP:Ja -Kalkulator: Ja -JAVA:Ja -Email klient: uvesentlig -Spill:Ja Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: uvesentlig -Antenne: uvesentlig -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -Over 65000 farger -Touchscreen: uvesentlig Pris: Jeg har mellom 5000 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: uvesentlig -Kamera: Ja -Videokamera: uvesentlig -Symbian: Ja -Triband: uvesentlig -Infrarød port:Ja -Blåtann (Bluetooth):Ja -Minne: uvesentlig -Minnekort?: helst -Polyfoniske ringetoner:Ja -MP3: uvesentlig -Radio:helst -3g(UMTS): uvesentlig -Wlan: uvesentlig -Batterilevetid: relativt viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? hovedsakelig sms På forhånd takk! Mvh, Andreas Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Hvorfor ikke prøve Nokia 6680? Eller kanskje Sony Ericsson W800i? Endret 24. juli 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hvis du skal ha en knall mobil i prisklassen 3000-5000 vil SE W800i være et svært godt alternativ! Er ventet inn i butikkene i starten av august. Som andbac2 skriver har du også Nokia 6680. Dette er også en knall mobil, men har vært ute på markedet en liten stund nå. Så dersom du ønsker noe helt nytt, så tror jeg W800 er et supert valg! Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Nokia N70? Den skal jeg ha til høsten selv så.... he he... Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Har Sony Ericsson W800i Symbian? Nei. Du bør ta en kikk på Nokia 3230, Nokia 6680 og Nokia N70. De to første er allerede på markedet, og N70 kommer i løpet av en måned eller to. Ut ifra kravene du stiller tror jeg ikke du trenger å bruke så utrolig mye penger på en mobil. Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Så hva er egentlig Symbian OS? Det korte og enkle svaret, er at det er et operativsystem for mobiltelefoner. Se "Hva er egentlig Symbian?" Er ikke "alt" egentlig Symbian...? Men det er liksom 6680, 3230, 6630 etc. som blir kalt typiske Symbian-menyer? Rett meg hvis jeg er helt på jordet...! Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Så hva er egentlig Symbian OS? Det korte og enkle svaret, er at det er et operativsystem for mobiltelefoner. Se "Hva er egentlig Symbian?" Er ikke "alt" egentlig Symbian...? Men det er liksom 6680, 3230, 6630 etc. som blir kalt typiske Symbian-menyer? Rett meg hvis jeg er helt på jordet...! Du har misforstått den litt. Symbian er ett av mange operativsystemer for mobiler. Alle mobiler har et lite operativsystem i bånn, men telefoner som har Symbian-operativsystem har et mye større operativsystem som resulterer i alt det du leser om i den artikklen. Lenke til kommentar
andbac2 Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 SE W800i (var rålekker!) og Nokia N70 er to absolutt aktuelle kandidater, men er det noen som har gjort seg opp noen tanker om Nokia 6280, Nokia 6270 og Nokia 6111? Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Mine tanker om dem: 6280 - Nydelig for de som vil ha bra skjerm, bra kamera og 3G, men ikke trenger Symbian. 6270 - Langt større enn 6280, men samme gode kamera og skjerm. Har bedre utstyr for lyd. 6111 - Rett og slett rålekker, men ikke på høyde med de andre når det kommer til funksjoner. Lenke til kommentar
andbac2 Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 har 6270 symbian? Den var virkelig en lekkerbisken! Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 har 6270 symbian? Den var virkelig en lekkerbisken! Nei, den har en ny versjon av Series 40, med 240x320 pikseler skjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå