Gå til innhold

Hvordan stoppe veksten hos en 16åring?


Anbefalte innlegg

ÆæH! At noen med sånn høyde ikke er fornøyde!

Det er ikke farlig høyt før du er så høy at du må knekke begge beina for å kunne sitte på bussen!

 

Jeg er ca. 1.71 og er 14 :ohno:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg hørt noe så vilt som at man kan hemme høydevekst ved hjelp av styrketrening så busta fyker.

Den påstanden er heilt korrekt, og det trur eg er nemnt tidlegare i tråden.

Hvordan vet du det?

 

Er selv i underkant av 1.90 høy. Har ikke målt meg på lenge. Har sikkert sluttet å vokse nå. Blir 18 i oktober. Er egentlig fornøyd med høyden men hvis jeg kunne velge hadde ikke noen ekstra cm skadet heller.

Lenke til kommentar

Når leger tar røntgen av handa (skjellete) kan di regne ut ca hvor høy man blir. Men detter er ikke sikkert blir korret. Om man vokser mye mere i en periode en en annen så blir det litt ubalanse i regningen. Jeg har gjort dette selv, er 17 og 166cm. Skal bli omtrent 173, etter sist utregning. Men håper på mere :D

 

Det vi ikke tar i høyden tar vi i lengden :p

Lenke til kommentar
Uff, jeg er født i en liten familie. Jeg er 171, og 16 år. Håper jeg vokser meg til 175 i det minste :D

Skjønner hvordan du har det :p

 

Jeg er like høy som begge foreldra mine og 6-7cm høyere enn storesøstra mi.

Det jeg ikke har i høyde tar jeg igjen i høy IQ :innocent:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Når leger tar røntgen av handa (skjellete) kan di regne ut ca hvor høy man blir. Men detter er ikke sikkert blir korret. Om man vokser mye mere  i en periode en en annen så blir det litt ubalanse i regningen. Jeg har gjort dette selv, er 17 og 166cm. Skal bli omtrent 173, etter sist utregning. Men håper på mere :D

 

Det vi ikke tar i høyden tar vi i lengden :p

4725638[/snapback]

Brusken vekser elns.

 

193 her. 18år. Ser ikke problemet med å være høy, bortsett fra trange biler/fly/busser osv og gamle folk som utnytter meg til å hente ned ting fra høye hyller i butikken  :tease:

5604983[/snapback]

Åjada, må sitte med beina på skjeiv for og ikke dytte folk ut av setene :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...