rob|n Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg syns ikke du skal gjøre noe med veksten din. Du slutter sikkert å vokse i 16/17 års alderen, og du kommer sikkert ikke til å bli så mye høyere. Jeg er ca 1.95 og 17 år, jeg mener jeg har sluttet å vokse, og de fleste vokser vel ikke så mye etter den alderen. Men jeg kunne godt hatt noen cm til, siden jeg er så høy så hadde det jo vert bedre om jeg var høyest Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Snakket med legen min om dette, ettersom jeg ønsker å bli høyere (spiller hockey, og mener 190 er for lavt) sa hun noe om insprøytning av hemoroider (veksthormoner) hvor du kan bli lang, eller ta noe motsatt for å stoppe veksten. Det er faktisk mulig. Lite med bieefekter var det også. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg har en tvillingbror (eneggede). I begynnelsen av ungdomsskolen ( rundt 12 års alderen) begynte jeg å trene opptil 12 timer i uken med svømming. Broderen var ikke like ivrig og gidde seg etterhvert med svømming, da dro han fra meg på høyden og landet nesten 5 cm høyere opp =/ Overdrevet trening i ung alder hemmer altså veksten Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Kutt vekk låret. No need... Men serriøst: Hva er problemet? Det er naturen som gjør det, ingen måte å stoppe det på... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) men tilbake til topic! Noen som veit hvordan man stopper veksten? Det trenger du ikke. Tror de pillene er ment for ekstremt høye folk, da snakker vi kanskje 210cm. Jan-Erik: lol. du er høy! Jeg er 175cm =P du vet pus..Dverger spiller golf. Høye folk er ålreite. Og ja, jeg lover å bære deg neste sommer. Endret 24. juli 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg er 181cm og er 15 år, og jeg håper jeg IKKE stopper å vokse får jeg er rundt 20 Håper på det da, mange som ikke stopper før de er 20 år! Håper jeg er en av dem! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Snakket med legen min om dette, ettersom jeg ønsker å bli høyere (spiller hockey, og mener 190 er for lavt) sa hun noe om insprøytning av hemoroider (veksthormoner) hvor du kan bli lang, eller ta noe motsatt for å stoppe veksten. Det er faktisk mulig. Lite med bieefekter var det også. Hemoroider er sånne greier man får i rompa. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Snakket med legen min om dette, ettersom jeg ønsker å bli høyere (spiller hockey, og mener 190 er for lavt) sa hun noe om insprøytning av hemoroider (veksthormoner) hvor du kan bli lang, eller ta noe motsatt for å stoppe veksten. Det er faktisk mulig. Lite med bieefekter var det også. Hemoroider er sånne greier man får i rompa. sprøyt det inn! er 180 og 16, er fornøyd med det Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 "I wish I was a little bit taller, I wish I was a baller" Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Snakket med legen min om dette, ettersom jeg ønsker å bli høyere (spiller hockey, og mener 190 er for lavt) sa hun noe om insprøytning av hemoroider (veksthormoner) hvor du kan bli lang, eller ta noe motsatt for å stoppe veksten. Det er faktisk mulig. Lite med bieefekter var det også. Hemoroider er sånne greier man får i rompa. HAHA, fy faen som jeg lo akkurat nå! :!: Men tilbake igjen til saken - jeg 18 år gammel, og er ikke høyere enn 167 cm. Og jeg trenger egentlig ikke mer heller.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 du vet pus..Dverger spiller golf. Høye folk er ålreite. Og ja, jeg lover å bære deg neste sommer. JeJe, sparker deg i skrittet... evt skaller deg i skrittet. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hvis du er 16 år så får du nok ikke piller som stopper veksten din fordi du stopper mest sansynlig å vokse før kuren er ferdig. Hvis du deroimot har noen i familien som er over 2 meter så kan det jo henne at du får noe å knaske på. Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tror ikke du skal bekjymre deg.. jeg er 14 år og 1.89 Jeg kler å være høy <Nudle> Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Dere som er over 193 kan bare glemme å søke forsvarets flygerskole, hvis dere skal fly F-16. Er glad jeg butter på 183 jeg. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Jeg var 185cm i 5 klasse. Har alltid vært den høyeste på skolene jeg har gått på (til og med videregående). Er idag, takk og lov, "kun" 193cm. Tok for mange år siden, da utsiktene for meg så ut til å bli skyhøye, røntgen av hånda. Legene forutsa at jeg kom til å bli 2.21cm. Dette rettet de så til å være 2.19cm (å, veldig mye bedre! ). Etter en stund ble det 2.17. Til slutt var de ærlige og sa de ikke hadde peiling, Jeg stanset altså, heldigvis, på 193cm, som igrunn er en veldig fin høyde. En bør ikke bagatallisere høyden til folk, det er et veldig sensitivt tema for mange. Jeg var heldig og ble veldig lite mobbet for høyden min, men det hendte jo. Husker da noen på motstanderenes sitt lag i fotball gikk bort til treneren vår (som tilfeldigvis var far min) og spurte hvor gammel jeg var. Han svarte 18 på pur faen. De sa jo dette til sin trener som igjen laget oppstyr. Da reiste far min seg. Deres trener forstod raskt hvem sin sønn jeg var Er heldig at jeg slapp å bruke veksthemmende medisiner. Det er faktisk et ganske alvorlig problem når en er så høy at en sliter med å finne klær, og gjerne må få spesiallagt klær/sko for å i det hele tatt se tilnærmer normal ut. Håper du stanser snart trådstarter. Hvis ikke har du min fulle støtte og sympati! Men prøv å se deg selv utenifra. Det finnes tross alt verre ting enn å være høy! En kan ikke annet enn å se opp til deg Endret 14. august 2005 av smetho Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Var en på skola mi på barenskolen som fikk sprøyte en gang i måneden, for å hindre at han ble over 2.20m Han er veeeldig, høy, og er det fortsatt gitt Selv er jeg 17, og er vel rundt 180+. Husker ikke nøyaktig i farta. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jan-Erik: lol. du er høy! Jeg er 175cm =P 172 cm og 19 år her. Men jeg bryr meg egentlig lite om det. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Er 178 cm og er 16 år.... syntest det er en OK høyde. Eneste jeg håper på er å bli høyere enn pappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg