fxwz Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Er veldig flink i geografi, men vil liksom ha noe fra dere som har litt mer erfaring fra stedet. Skal på Norway Cup om en ukes tid, og da skal vi ligge på Nordseter skole som befinner seg i Ekebergveien, nærmere bestemt 200. Noen som vet hvor lang tid det vil ta å komme seg til Karl Johan ved hjelp av to føtter? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 du kan jo sjekke hvor langt det er på www.gulesider.no Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 du kan jo sjekke hvor langt det er på www.gulesider.no Jupp. 7,6 km. Kanskje litt for langt det. For nok finne noen andre transportmåter. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Helt unødvendig, dere som skal spille der får gratis pass med oslo sporveier (ihvertfall når jeg spilte + at jeg bodde 3 km fra ekeberg da) kan reise overalt i oslo med det. Blir buss eller buss + tbane for å komme seg ned til karl johan. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ca. halvannen time. Har gått hjemmefra (ved fylkeskommunegrensa) til Aker Brygge, tok ca. 2 timer og 30 min. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Helt unødvendig, dere som skal spille der får gratis pass med oslo sporveier (ihvertfall når jeg spilte + at jeg bodde 3 km fra ekeberg da) kan reise overalt i oslo med det. Blir buss eller buss + tbane for å komme seg ned til karl johan. Ok, det visste ikke jeg! Da får bena heller gå til sparkingen da! Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Bare hyggelig å kunne hjelpe. får nok ikke fulgt med på laget mitt iår men satser på at de gjør det bra iår. Til deg Tøbbi: Norway kommer til å være dritkult, en opplevelse du ikke glemmer med det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå