Trancequence Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 har sett at enkelte casemoddere putter plexiglasset på utsiden av kabinettet, i noen tilfeller er det EKSTREMT stilig. men jeg tror ikke de bruker skruer til å feste med, ser mer ut some en form for bolter. noen som veit hvordan dette foregår? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Man bruker noe form for lim for å feste plexi i kabinettet. Er ikke sikker men jeg tror også at man kan bruke silikon. Bare sånn at det er sagt så har jeg aldri satt på et plexiglass selv men har sett andre gjøre det, så hvis det er feil noe av det jeg har sagt, så må dere gjerne rette opp i feilen :smile: Lenke til kommentar
oceana Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 sikkert popnagler :smile: tror det skulle kunne funke Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Quote: Den 2002-08-01 08:36, oceana skrev:sikkert popnagler :smile:tror det skulle kunne funke er nok en stor sjangse at plexiglasset sprekker når man bruker popnagler, siden det blir utsatt for mye press. hvis du ikke ønsker å lime d fast på noen måte, så bruk skruer. dra til en jernvareforretning å kjøp M3 eller M4 bolter/skruer...du kan jo få umbrakoskruer å sette på...blir litt tøft... :smile: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 brukte superlim for å feste mitt Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 dobbelsidig teip her....funker fint men nå jeg skulle montere plastglasset i min dør, hadde jeg det gøy, glasset var nemlig FOR TYKT til å passe ordentlig inn i kabinettet mitt måtte slipe til i kantene for i det hele tatt å få døren igjen....døren ble sikkert et og et halvt kilo tyngre etter behandlingen min men det ble stilig da... hehe Lenke til kommentar
Trancequence Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 tror noen av dere har misforstått, snakker om vindu på UTSIDEN. da ser ikke lim/silikon så veldig kult ut :smile:. men går for skruer jeg! takker Lenke til kommentar
gorg Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 limet jeg brukte heter araldit... kraftig som F*** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå