annegp Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hvor kan jeg få tak i drivere til lydkortet mitt?? Følger jo ikke med på dataen.. Lenke til kommentar
annegp Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) nei har vært der. får denne meldingen Sorry, no Creative updates are available for the selected product. Endret 24. juli 2005 av annegp Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Hvis du finner modell nummeret på kortet, så skriv inn det på siden som jephque linka til, starter som regel med "CT" etc. Sikker på at det ikker er "Live! 24-bit" du har da? =) Endret 24. juli 2005 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
annegp Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 jo.. hehe var det jeg prøvde å få frem.. Creative soundblaster Live! 24 bit Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Det er den formen for kundebehandling jeg har vent meg til å motta fra Creative. Det tok over et halvt år fra jeg kjøpte mitt SB Live! 5.1 til de la ut driverne til nedlasting påsidene deres. Før det var det eneste andre tilgjengelige valget å kjøpe en ny driverCD. Lenke til kommentar
findon Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hehe, om du skulle finne noe så vær oppmerksom på at Creative hadde en periode med 1 pakke for installasjonen og 1 pakke for driverne, begge måtte man ha for å få gjort noe nyttig. Har hatt mange festligheter med folk som konsekvent lastet ned kun 1 av de 2. Da jeg kjøpte Audigy2ZS var dvd-brennern min defekt, så jeg fikk ikke benyttet vedlagte drivercd. Fant noen generelle drivere hos creative, men ikke THX-utility etc. Litt merkelig at et slikt selskap eier livets rett, men det skyldes nok godtroende kunder som meg :-) Lenke til kommentar
annegp Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 åh.. fy søren.. dårlig.. jeg får høre med Dell, de som jeg har kjøpt pcn hos.. kanskje de har de "liggende". Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 ja creative er ikke de flinkeste der akkurat utrolig irriternde, sjelden updates + at man må først innstalere fra cd og så en og en update omgangen ikke noe samla opplegg der nei Kan ikke gå rett fra cd drivere til nyeste drivere nei. For håpe de gjør noe med dette når de kommer med sin x-fi brikke eller hva den het. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hos www.driverguide.com ligger det drivere til mange Creative-kort. Lenke til kommentar
annegp Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Nå skreiv jeg inn modellnr og fikk frem noe jeg kunne laste ned.. bla drivers.. jada så glad jeg ble.. men da jeg prøvde å innstallere så fikk jeg bare at produktet ikke støttes eller noe sånt setup wil exit Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg sjekka nå. Driverne ligger hos driverguide. De som ligger der er tatt rett fra CD-en. Lenke til kommentar
annegp Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 flott.. jeg holder på å registerer meg der.. litt rotete men finner det nok i løpet av dagen.. tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar
annegp Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Nå har jeg lasta ned fra den siden du sa.. Men.. jeg får fortsatt problemer.. Denne enheten er ikke riktig konfigurert får jeg melding om.. Aner ikke hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
rambo Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 hei. kjøpte meg creative 24 bit eksternt lydkort i dag. fikk ikke det til å funke. og gikk på creative.com og fant ingen nye drivere der. men fant noe på siden der som automatisk søkte etter creative ting på pcen og oppdaterte driverne automatisk. da fant den mange drivere og vips så virka lyd kortet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå