TheOats Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Kan ikke finne noe plass hvor man kan krysse av "husk passord" i steam. Det er heller ikke noe logg in skjerm, jeg kommer rett "inn" i steam med en gang jeg trykker på iconet. Noen som vet noe?????? Endret 26. juli 2005 av The O Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Trenger bare å aktivere spillet over internett. Men vis du ikke har muligheten til å få spillmaskinen koblet til internett om så bare for noen minutter, er det lite eller ingen vits å investere i Half-Life 2. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Trenger bare å aktivere spillet over internett. Men vis du ikke har muligheten til å få spillmaskinen koblet til internett om så bare for noen minutter, er det lite eller ingen vits å investere i Half-Life 2. tror jeg gjør som du sa og kobler meg til bare litt for det. takk Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hmm.. mener jeg lasta ned en del filer før spillet ble spillbart.. Måtte også bruke patch for å slippe å koble steam til internett.. Vil igrunn si det at om du ikke har internett så tror jeg du bare kan la ver.. med mindre du har god tid og tålmodighet til å finne utav det Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Flyttes frå "Diskuter spill og tilbehør - PC" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Half-Life". Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 hmm.. mener jeg lasta ned en del filer før spillet ble spillbart..Måtte også bruke patch for å slippe å koble steam til internett.. Vil igrunn si det at om du ikke har internett så tror jeg du bare kan la ver.. med mindre du har god tid og tålmodighet til å finne utav det høres kjipt ut Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hmm.. mener jeg lasta ned en del filer før spillet ble spillbart..Måtte også bruke patch for å slippe å koble steam til internett.. Vil igrunn si det at om du ikke har internett så tror jeg du bare kan la ver.. med mindre du har god tid og tålmodighet til å finne utav det høres kjipt ut Var ihvertfall det jeg måtte igjennom.. så igrunn så var det ikke verdt det.. Er glad jeg lånte det hos en kompis istedenfor å kjøpe det for å si det sånn Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 men vist det er brukt for så mange patcher osv burde det kansje være tilgjengelig hos utvikleren. Lenke til kommentar
kzn Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 det er bare å få oppdatert det en gang og logge seg på steam å velge husk passord, for da kan man starte steam i "offline mode" Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 det er bare å få oppdatert det en gang og logge seg på steam å velge husk passord, for da kan man starte steam i "offline mode" ok... og det funker også etter at jeg har fjernet internet fra maskinen?? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Steam er et helvete for de som ikke har ADSL. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Steam er et helvete for de som ikke har ADSL. Det kan fort bli et helvete også for de som har ADSL.. Lenke til kommentar
kzn Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 det er bare å få oppdatert det en gang og logge seg på steam å velge husk passord, for da kan man starte steam i "offline mode" ok... og det funker også etter at jeg har fjernet internet fra maskinen?? ja Lenke til kommentar
Lou Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Steam er et helvete for de som ikke har ADSL. Det kan fort bli et helvete også for de som har ADSL.. Hvorfor det? Alle spillprodusenter burde ha noe tilsvarende Steam Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Steam er et helvete for de som ikke har ADSL. Det kan fort bli et helvete også for de som har ADSL.. Hvorfor det? Alle spillprodusenter burde ha noe tilsvarende Steam Ja, alle spillprodusenter burde ha noe som tar mest mulig penger fra forbrukeren og gir minst mulig igjen. La brukeren betale for et produkt som han ikke kan bruke fritt når han vil. Kjempeflott! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Steam er et helvete for de som ikke har ADSL. Det kan fort bli et helvete også for de som har ADSL.. Hvorfor det? Alle spillprodusenter burde ha noe tilsvarende Steam Ja, alle spillprodusenter burde ha noe som tar mest mulig penger fra forbrukeren og gir minst mulig igjen. La brukeren betale for et produkt som han ikke kan bruke fritt når han vil. Kjempeflott! Veldig bra poeng!! Hadde kansje vært nokk å "aktivere" en gang og så kunne bruke det fritt... Lenke til kommentar
ekill Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Du trenger bare aktivere det en gang.. Etter det kan du starte steam i offline mode og spille det så mye du vil uten å ha innternett kobla til. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Du trenger bare aktivere det en gang.. Etter det kan du starte steam i offline mode og spille det så mye du vil uten å ha innternett kobla til. Ja men det er vel bare til jeg avinstalerer eller formaterer pc'n? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Steam er et helvete for de som ikke har ADSL. Det kan fort bli et helvete også for de som har ADSL.. Hvorfor det? Alle spillprodusenter burde ha noe tilsvarende Steam Ja, alle spillprodusenter burde ha noe som tar mest mulig penger fra forbrukeren og gir minst mulig igjen. La brukeren betale for et produkt som han ikke kan bruke fritt når han vil. Kjempeflott! Mest mulig penger? Jeg kjøpte iallefall HL2 +source + Valve backorder catalog (alt de har laget frem til HL2) for MYE mindre enn hva jeg måtte ha betalt for HL2 i butikken den dagen det ble lansert. Så hvordan det tar MER penger fra meg har jeg igjen å forstå... Lenke til kommentar
Lou Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Steam er et helvete for de som ikke har ADSL. Det kan fort bli et helvete også for de som har ADSL.. Hvorfor det? Alle spillprodusenter burde ha noe tilsvarende Steam Ja, alle spillprodusenter burde ha noe som tar mest mulig penger fra forbrukeren og gir minst mulig igjen. La brukeren betale for et produkt som han ikke kan bruke fritt når han vil. Kjempeflott! Minst mulig igjen? Har aldri fått så mye, så enkelt, så billig. Alle spillprodusenter burde tilby et nedlastingsalternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg