trondbue Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Har en Trådløs TV sender fra Clas Ohlson nå, men har lyst på noe med bedre bildekvalitet nå. Bilde blir drad litt bortover, særlig det som er hvitt. Har derfor lyst på en med bedre bildekvalitet. Lurer derfor på om noen har sett noen som har bedre bildekvalitet enn denne som jeg har? Er det noen der du ikke tydelig ser at det er trådløs sending på eller? Har sett på disse tre: PHILIPS TV-LINK VL1100 PHILIPS TV-LINK SBCVL1200/85 PHILIPS TV-LINK SBCVL1400/85 Er det noen forskjell på bildekvaliteten på disse i forhold til f.eks den jeg har fra Clas Ohlson? Og er det forskjell mellom disse? Lenke til kommentar
slemslem Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Forskjellen på disse tre er antallet signaler de kan sende gjennom, bildet skal være likt. Vet ikke forskjellen opp mot Clas Ohlson, men de gir et brukbart bilde, selv om det skurrer litt hvis noen går i veien. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Har nå satt opp den som heter PHILIPS TV-LINK SBCVL1200/85 i stede for den fra Clas Ohlson. Var veldig mye bedre bilde kvalitet på denne enn den jeg hadde fra clas ohlson! Vet ikke om det er noen forskjell på denne og lillebroren som er 500 kroner billigere, men det han på elkjøp sa var at denne hadde mye bedre bilde enn det den som heter PHILIPS TV-LINK VL1100 har. Vet ikke om dette stemmer, men han sa at de nesten hadde sluttet å selge den billigste siden det var så mange som kom inn og byttet den i den som er 500 kroner dyrere for å få bedre bildekvalitet. Men hvis du mener bilde skal være likt vil jeg jo heller bytte den i den som er 500 kroner billigere, har jo 30 dagers returrett. Han på elkjøp sa at den dyrere hadde sterkere sender eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå