D-Num Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Halla Har en Toshiba Tecra 8100. Det har seg slik at skjermen på den ble ødelagt etter et lite uhell jeg hadde. Spørsmålet er om man kan bytte skjermen? Hvor kan jeg få gjort det? Og ikke minst er det kostbart? PCen er kjøpt brukt, så derfor har jeg ikke noe garanti osv. Endret 24. juli 2005 av D-Num Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Snakk med dem som har service på Toshiba i Norge, er ganske sikker på at det er Infocare. Vær forberedet på at dette koster mer enn det smaker. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Snakk med dem som har service på Toshiba i Norge, er ganske sikker på at det er Infocare. Vær forberedet på at dette koster mer enn det smaker. Hvis man bytter selv slepper man kanskje unna med 3-4 lapper... Det er jo lett å bytte, hvis man klarer å skru og sette tnig på plass igjen... Detta kjenner vi vel til Fredrik ? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hva snakker du om? Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 mordi som skrur laptop for deg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå