helbro Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Har Radeon 7000VE skjermkort og der er det 64 MB. Plages med at detaen slår seg av når jeg er inne på msn, spesielt når jeg bruker mye smilies. Incredimail'n min har sluttet å virke, og den inneholder jo en del emotions, og grafikk. Har prøvd emotions på outlook også, og da klikker maskina. Og når det blir spilt spill. Hva er galt? Noen som vet? Må jeg bytte skjermkort? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Nei, det er ikkje antal MB på grafikkortet ditt som skaper slike problemer. Kva det er som skjer kan eg ikkje sei, men det er ikkje mangel på MB. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) først og fremst...scan pcen din for virus.... da kanskje du fortsår...eller så kan det rett og slett ha med at pcen din har for lite RAM...skjermkortet har det ikek noe med å gjøre... vanlig OS bruke er ikke akkurat så tungkjørt... edit: kan ha noe med temperatuern i pcen din å gjøre å... tvilsomt, men hvis den skrur seg av så kan det være en av løsningene Endret 24. juli 2005 av sixx Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 For å poengtere det yttligere: Maskina mi funker helt som den skal i windows og annen 2D-grafikk selv når jeg kun bruker et reserveskjermkort som bare har 2 MB. Lenke til kommentar
helbro Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Har kjørt viruskontroll, spyware og adawere. RAM på 519, og det er vel nok det? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Er det lenge siden du reinnstallerte windows? Kanskje det er alt som skal til. Evt. kan du kjøre memtest86 for å sjekke om ram'en er i orden og kjøre SuperPi eller Prime95 for å sjekke om CPU takler litt stress. Eller kanskje det er PSU som er skyld i ustabiliteten? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Har kjørt viruskontroll, spyware og adawere. RAM på 519, og det er vel nok det? 519...hmm...har du satt inn en elelr annen gammel 8 mb ram i tilleg til dine 512? ta den ut i såfall... Eller så kan et av komponentene dine være "finito"(det vil si, kanskje skjerkortet ditt...) spør en kamerat eller noen om du kan få låne et skjermkort og sette inn bare for å prøve... men tviler litt da... ellers, har du inne msn pluss, emoticons etc. ? de er kjent for å ta rotta på pcen din sakte men veldig sikekrt Lenke til kommentar
helbro Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Har kjørt viruskontroll, spyware og adawere. RAM på 519, og det er vel nok det? 519...hmm...har du satt inn en elelr annen gammel 8 mb ram i tilleg til dine 512? ta den ut i såfall... Eller så kan et av komponentene dine være "finito"(det vil si, kanskje skjerkortet ditt...) spør en kamerat eller noen om du kan få låne et skjermkort og sette inn bare for å prøve... men tviler litt da... ellers, har du inne msn pluss, emoticons etc. ? de er kjent for å ta rotta på pcen din sakte men veldig sikekrt Sorry, 512 RAM ja. Får vel prøve å legg inn Windows på nytt da ... Eller noen annet forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå