Espen_k Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) ja, her sitter jeg på lan... med norton antivirus som ødelegger *ALLT!* jeg kan ikke joine server... jeg kan ikke lage server uten at serveren ikke vises på andre maskiner. hjelp meg plz! jeg kan bare å scanne med norton, så forklar på en forståelig måte hvis dere kan gi svar! Fornøyd nå kd? jeg blir frustrert av norton og får hastverk, jeg tvinger ingen til å svare, men det hadde vært greit å ikke være den som bare kan trykke dit og datt i notepad uten at Norton griper inn Endret 25. juli 2005 av B-Zerc Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Tror du virkelig folk får lyst til å hjelpe deg når du gir uttrykk for at du har krav på hjelp? Skjerp tonen din, og du vil få bedre hjelp. Jeg kan ikke skjønne at Norton Antivirus blokkerer noe som helst, det er vel Norton Firewall? Har du Norton Firewall installert? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 tror heller du har Northon Internet security 2005 enn antivirus. anbtivirus følger med i internet security. Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 du har Norton Internet Security 2005 ja. det er jo bare å dobbelklikke på Norton Internet Security ikonet nederst i høyrehjørne. så trykker du på Personal Firewall. da må du se etter en boks som det står Configure på. den er til høyre for deg når du trykker på Personla Firewall. når du har trykka på Configure så får du opp et vinduet med mange Tabs. du skal trykke på den hvor det står Prgrams. da får du opp en liste over programmer som er blocked eller permit. du må sjekke hvilke programmet som er Blocked og Permit. de programmene som du vil at skal gå på nett må du gjøre om fra Blocked til Permit. (jeg går ut i fra at du vet hva de engelske ordene jeg skrev betyr på norsk?) har bare Engelsk versjon så husker sannelig ikke hva det er på norsk. Lykke til iallefall. Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) jeg har Norton antivirus 2005, for det sto akkurat det da jeg installerte. etter jeg installerte var ingenting rett... eneste annet som er av sikkerhet, er Service pack 2. men brannmuren der er slått av! btw: sjekk øverste topic kd! Endret 25. juli 2005 av B-Zerc Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 nei, da vet jeg ikke. Norton Antivirus skal ikke beskytte mot noe annet enn Virus. den stenger ikke noe som helst den. tro meg, jeg har kjørt norton siden år 2000 versjonen. så lenge du har slått av brannmuren skal heller ikke den stenge noe som helst. HELT sikker på at det er Norton som kommer med disse meldingene om at du ikke får spilt og sånn? jeg kan med 99,9% sikkerhet si at det er ikke fra Norton den kommer fra om du ikke har Norton Internet Security installert. sitter å ser på min egen Norton her nå og jeg kan ikke se noe som tilsier at Norton Antivirus skal stenge noe som helst. Norton Internet Security stenger ting ja, men jeg har satt den til å stenge forskjellige ting selv. sikker på at du har slått av brannmuren? slått av Brannmurtjenesten helt? Lenke til kommentar
Termin8or Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 disable worm protection så er du good 2 go tenker jeg. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Her er det faenmeg motsatt... Norton AV tar jo ikke en dritt virker det som! Ôô Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 B-Zerc du har vel tilfeldigvis ikke to antivirus program installert? Om du har så må du fjerne det elste, fordi to eller flere installert samtidig skaper bare masse trøbbel. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Her er det faenmeg motsatt... Norton AV tar jo ikke en dritt virker det som! Ôô Funker ikke antivirusen din så er det meget mulig du er infisert vet du. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Her er det faenmeg motsatt... Norton AV tar jo ikke en dritt virker det som! Ôô Funker ikke antivirusen din så er det meget mulig du er infisert vet du. Kødder du? PC'n er nok infisert for lenge sia,men jeg skiter i det. Tid for formatering/Linux-konvertering uansett så! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå