LG_91 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hei, Jeg har en 3500+, jeg lurer på å kjøpe denne kjøleren https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=34919 Noen som har erfaringer med den? Som kan si meg noen fordeler og ulemper? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 eg har den og synes den er knall bra... den går kanskje ikke så fort som alle andre men kjøler mer enn bra nok vist du ikke skal overklokke veldig Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Bra kjøler, men sjekk at den har klarering på hovedkortet ditt da den ikke passer til alle hovedkort. Sjekk kompatibilitets tabellen til zalman. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 har samme kjøler i 92mm utgave, altså 7000cu og den fungerer perfekt. deilig å stille samt kjølig. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Den passer på mitt A8N SLI Deluxe kort, har målt i tilleg. Denne kjøleren går for å være bra og stille Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Den kjøleren veier i underkant av 1kg. Kan det være skadelig for hovedkortet over tid? Har lurt på dette lenge. Lenke til kommentar
Buffaloboy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tviler HK tar skade hvis du har satt på alle skruer for å holde det oppe under. Bortsett fra at denne kjøleren er SVÆR og TUNG er den utrolig bra og ikke kjempe støyete. Anbefales! Buffaloboy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tviler HK tar skade hvis du har satt på alle skruer for å holde det oppe under. Bortsett fra at denne kjøleren er SVÆR og TUNG er den utrolig bra og ikke kjempe støyete. Anbefales! Buffaloboy Du har kanskje kjøleren selv, du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå