Master Casemod Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) er sikkert en post om dette et annet sted her på forumet så rett meg på det hvis det er en allerede hadde vært kult å vite hvem som hører på metal generelt her? da snakker jeg om, trash, power speed, heavy, british heavy, black, osv. jeg hører på trash og power speed og british heavy. metallica, judas priest, Rhapsody, SOD(bare litt) og Hammerfall. hva med dere andre? Endret 24. juli 2005 av Master Casemod Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hmmm: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=200 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg hører på metal, men en liknende post tror jeg finnes i riktig kategori: Lyd og bilde -> Musikk. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Er usikker på hvilken sjanger de går under, men hører på følgende: Dimmu Borgir In Flames Susperia Dark Tranquillity ... Hører ikke på det mørkeste av det mørke. Lenke til kommentar
Peri Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 AC/DC Arch Enemy Clawfinger Deftones Dimmu Borgir Disturbed Iron Maiden Korn Manowar Metallica Rammstein Slipknot Soilwork Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Feilpostet og stenges. Trådstarter henvises til "Lyd og Bilde ---> Musikk" (Og det ville ikke forbause meg om det allerede var en slik tråd der) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg