Gå til innhold

pris på bærbar data?


Anbefalte innlegg

tanta mi skal kjøpe seg en bærbar data maskin. så lurer jeg på om denne makina ser grei ut i forhold til prisen?

 

PRIS: 5795,- kr

 

Packard bell:

 

ene2223.bærbar pc med intel celeron m350 prossesor på 1,3 ghz, 256mb arbeidsminne, 50 gb laglingsplass og 15" sjerm. maskinen har konbinert cd-brenner og dvd-spiller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei litt on topic....

 

Pc-en er ikkje veldig god (Men det veit du vell allreide) Prisen er grei den. Grei pris for ein laptop av det "kaliberet"

 

Som du vart spurt om tidlegare, Kva har ho tenkt å bruke den til?

 

Dersom ho tenkjer å spele BF2 ol. Er den absolutt ikkje i nærleiken av den rette PC. Eller prisklassen.

 

Dersom ho derimot tenkjer å bruke den til Skule bruk, Surfing, Poker online. Plenty god nok.

 

Eg har ein Dell 2200. Mykje det samme men 40 GB harddisk (Har nok harddisk i serveren) Den koster no 5050 Kr på dell.no (Inkl frakt, Mva og denslags)

 

Den funkar heilt utmerka. Til sitt bruk. Surfing, skule og Poker. Men eg brukar Den stasjonære eller xboxen til alt som har med spel å gjere.

 

Dersom du spesifiserer litt kva du skal bruke den til kan eg kanskje hjelpe meir.

 

Edit: Bytta alle du med ho.

Endret av Navyshark
Lenke til kommentar
Hei litt on topic....

 

Pc-en er ikkje veldig god (Men det veit du vell allreide) Prisen er grei den. Grei pris for ein laptop av det "kaliberet"

 

Som du vart spurt om tidlegare, Kva har du tenkt å bruke den til?

 

Dersom du tenkjer å spele BF2 ol. Er den absolutt ikkje i nærleiken av den rette PC. Eller prisklassen.

 

Dersom du derimot tenkjer å bruke den til brenning av DVD-ar. Er den òg grei. Skule bruk, Surfing, Poker online. Plenty god nok.

 

Eg har ein Dell 2200. Mykje det samme men utan DVD brennar (Det har eg i den stasjonere) Og med 40 GB harddisk (Har nok harddisk i serveren) Den koster no 5050 Kr på dell.no (Inkl frakt, Mva og denslags)

 

Den funkar heilt utmerka. Til sitt bruk. Surfing, skule og Poker. Men eg brukar Den stasjonære eller xboxen til alt som har med spel å gjere.

 

Dersom du spesifiserer litt kva du skal bruke den til kan eg kanskje hjelpe meir.

tanta mi skal kjøpe seg en bærbar data maskin

 

Tviler litt på at tanten skal spille BF2..

Han spør om den ser bra ut iforhold til pris, og det gjør den vel..

Han spør ikke om man kan bruke den til spilling eller noe annet ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...