nahojdat Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Har kjøpt Chieftec kabinett LINK Vet seff at vifte bak skal suge ut luft, men hva med de andre? De ved HDD, inn eller ut? De bak på siden (motsatt av vifteplassering til hdd), inn eller ut? Endret 30. juli 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ville valgt inn i front og ut bak. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Tenkte det jeg også, pga på ene bildet ser det ut som det er luftinntak i fronten... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Poenget med kabinett vifter er å oppnå luftgjennomstrømning i kabinettet (stavet jeg det riktig montro? ), vel ihvertfall.. lagde denne for å illustrere jeg (se vedlegg)! Endret 24. juli 2005 av Earth657 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Earth657: As said. Skulle bare illustrere jeg Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Det optimale er separate luftgjennomstrøminger per enhet. Om en luftgjennomstrøming skal kjøle ned alt vil det kreve sterkere strøm, men færre vifter. Hva som er optimalt angåede lite støy er jeg usikker på. Flere vifter eller færre og sterkere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå